Anmeldt d. 13. september 2020

Vi havde 4 overnatninger i et dejligt værelse med flot havudsigt. Der er badebro, men måske pga. den stærke blæst var der rigtig meget tang. Der er ingen strand, men gode solsenge ved broen og et dejligt område med græs, stort skakspil og udendørs spa.
Maden i restauranten var god, men svarer ikke helt til prisniveauet. Dejligt at bordene blev sprittet af og der stod håndsprit på hvert bord.Men - man sad tæt.
Baren har et meget begrænset udvalg.
Morgenmads buffet a la Corona, var ok bortset fra brøddet som var UALMINDELIG TØRT OG KEDELIGT. Her blev der ikke sprittet borde af og der var alt for mange mennesker, der sad tæt i et meget varmt (og kedeligt) lokale.
Alle medarbejdere var søde og i mødekommende.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Birgitte60
Bornholm Hotels, Gæsteservice/reception hos Hotel Fredensborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. september 2020

Kære Birgitte

Tak fordi du deler din anmeldelse med os.

Jeg vil gerne takke dig for at fremhæve de aspekter ved hotellet du synes er værd at nævne, såsom værelset med den flotte havudsigt og vores imødekommende medarbejdere.

Du skal vide, at jeg har videregivet din konstruktive feedback omkring barudvalget og morgenmaden til de respektive afdelinger. Tak fordi du gør os opmærksom på det!

Jeg håber vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage.

Med venlig hilsen
Nicoline / Fredensborg Badehotel

Anmeldt d. 11. september 2020 fra mobile enheder

Dejligt hotel. Flinke medarbejdere. Lækker morgenmad i super coronastil. Aftensmaden i restauranten var virkelig lækker. Dejligt værelse med havudsigt. Mulighed for at låne cykler ganske gratis. Vi kommer gerne igen

Dato for ophold: september 2020
Tak, Jonna og Jens A... P

Kære Jonna og Jens

Tusind tak for jeres anmeldelse og rating - den sætter vi stor pris på.

Hvor er jeg glad for, at I havde en god oplevelse og har lyst til at besøge os igen. Det vil vi glæde os til!

Med venlig hilsen
Nicoline / Fredensborg Badehotel

Anmeldt d. 8. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde glædet os til at besøge Fredensborg til Fiskebuffet med familien, vi havde været der 4 år forinden til den kendte fiskebuffet. Havde virkeligt talt oplevelsen op Til de andre, inden vi skulle have en hyggelig aften, sammen med familien. Selv om omgivelserne havde fået en opgradering, var det en kæmpe skuffelse. Pris og kvalitet var på ingen måde i overensstemmelse. Råvarerne var bare ikke gode nok. Der blev vundet en lille smule på desserten. Men resten var bare ikke i orden, til prisen. Så ærgerligt. Kan kun sige det var en stor skuffelse

Dato for ophold: august 2020
Tak, 410ninetteb
Bornholm Hotels, Gæsteservice/reception hos Hotel Fredensborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2020

Kære Ninette.
Tak fordi du har givet dig tid til at dele din feedback med os.
Jeg beklager, at I blev skuffede over vores fiskebuffet. Generelt oplever vi, at vores gæster er meget tilfredse med smagen og kvaliteten af vores fiskebuffet, og ikke mindst at kunne spise østers, hummer, jomfruhummer, diverse fiskeanretninger mm. ad libitum. Jeg er ked af, at det ikke faldt i jeres smag. Jeg er til gengæld glad for at læse, at dessertbordet faldt i god smag - det er jeg også selv helt vild med!
Jeg håber vi på trods af jeres oplevelse får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen. Hvis ikke til vores fiskebuffet, så måske i vores a la carte restaurant.

Anmeldt d. 30. juli 2020

Et skønt hotel som ligger lige ved vandt. Der er en badebro, hvor man hurtig kan hoppe i bølgen blå.
Restauranten på hotellet laver lækker mad og har en meget fin service.
Lækker morgenmad og dejlig værelser.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, PeterMollerRas
Bornholm Hotels, Gæsteservice/reception hos Hotel Fredensborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2020

Kære Peter. Tusind tak for din fine anmeldelse. Den sætter vi stor pris på! Jeg er glad for at læse, at du have en god oplevelse på vores hotel. Jeg håber vi får muligheden for at byde dig velkommen igen en anden gang :-)

Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde længe talt om Bornholm, så da Covid-19 kom på banen og ferien skulle holdes i Danmark, så planlagde vi ferien på den smukke ø. Valget faldt på Hotel Fredensborg, som der et badehotel, med adgang til egen badebro m.v. Vi blev ikke skuffede. Fra værelserne er der en pragtfuld udsigt over havet. Værelserne er forholdsvis nyrenoverede, med indbydende møbler i nordisk stil. Badeværelserne er smagsfuld restaureret, og valget er ikke faldet på den billigste løsning, hvilket er lækkert. Ingen sparebruser med en tynde stråler indtil siderne, det er lækkert.

Der er en dejlig balkon fra de to øverste etager (hvis man vælger med havudsigt), jeg vil foreslå man vælger en af dem. Er man mere til en terrasse skal man vælge stueetagen, men vær opmærksom på at ens privatliv er lidt hæmmet af gæsterne der går i haven. Udsigten er bedst fra 1. og 2. sal.

Morgenmaden er en lækker buffet, hvor stort set alt er portions anrettet grunder Covid-19, hvilket er meget rart. Alt er stort set hjemmelavet, hvilket også er et stort plus.

Rengøring af værelserne kan der heller ikke klages over. Personalet generelt er flinke og hjælpsomme.

Det eneste der gjorde at der ikke var fuld stjerneregn, var afstanden til andre restauranter og byen. Der var ikke langt, men langt nok til at man tog bilen. Dvs. var man i Rønne og skulle spise og ville have vin til maden, skulle man tage højde for alkohol indtaget...

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Jakob1966

Kære Jakob
Tusind tak fordi du har givet dig tid til at skrive så fin og detaljeret en anmeldelse. Det sætter vi stor pris på!
Jeg er glad for at læse, at I have en dejlig oplevelse under jeres besøg på vores hotel. Selvfølgelig er vi kede af, at vi ikke får den 5. stjerne, når nu du skriver så mange søde ting, men lige afstanden ind til centrum, kan vi desværre ikke gøre så meget ved. Til gengæld kan du gratis låne en cykel i vores reception, og følge stien gennem skoven de små 3 kilometer, der er ind til gågaden. Så slipper du for at skulle have bilen med :-)
Jeg håber vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen på Fredensborg Badehotel igen en anden gang!