“Som altid udmærket”
Anmeldelse af Râzapâza

Râzapâza
nr. 3 af 29 Restauranter i Rønne
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Denne gang stod den på tapas, som ud over pølse og ost, indeholdt anderillette, tonnato af torsk, hummus, brød og solbærsyltetøj. Hertil mandler og chornicons.
Altsammen velsmagende, selvom anderilletten har været oplevet bedre og hummussen tilsmagt knap så meget spidskommen. Pyt, det er altid rart at spise på Razapaz.

Tak, erikwiz

Anmeldt 9. august 2021

Vi ankommer til restauranten og bliver mødt med åbne arme, store smil og vanvittig hyggelige omgivelser.
Restauranten emmer af hygge med en lille pejs og vin på væggene.
Vi fik 5 retter mad med tilhørende vinmenu der i forhold til den høje kvalitet har en ekstremt fornuftig og tilkommelig pris.
Alle 5 retter uden undtagelse smagte fantastisk og den dertilhørende vin passe skønt til smagen i de forskellige retter.
Portionerne er doseret perfekt til at man går derfra mæt og tilpas i maven.

Tjenerne var ekstremt dygtige og gode til at fortælle om både mad og vin fra start til slut.

Vi synes at denne restaurant bestemt er et besøg hver og gerne mere end en gang i de dage man er her på øen.

TUSIND TAK for en skøn oplevelse. Vi kommer hundrede procent igen.

Tak, annekatrinet2021
Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Vi skulle have en frokost inden færgeafgang, så besøget på denne restaurant var ret spontant, men en sindssygt god oplevelse. Vi fik vin og deres tapas, og det var bare ren guf - og så ovenikøbet god service. Vi kommer gerne igen

Tak, Y6643MEamandah
Anmeldt 24. juli 2021

Tak for en dejlig sommeraften hos jer igår. Rigtig dejlig menu og skønne tapas, som faldt i god jord bordet rundt. Trods fuld belægning var betjeningen hurtig og I er gode til, at 'gå ind' i jeres gæster og komme med anbefalinger til både mad og drikke. Man føler sig set og hørt; værdsat som gæst. Stor ros til jer !!

Tak, SinesOplevelser
Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Absolut frygtelig service. Super ærgerligt, vi havde booket bord til frokost lang tid inde. Vi tog til Bornholm for at være sikre på gode steder at spise. Vi syntes at tapas lød lækkert til frokost så vi valgte denne restaurant. Vi kom og en ung fyr viste os et bord og det var så den eneste service vi fik. Efter en rum tid valgte vi simpelthen at gå da de havde mere travlt med alt muligt andet end at sørge for at vi havde bare et menu kort at kigge i. Så, er i i Rønne, se jer efter noget andet, desværre.

Tak, Madsvp

Rejsende, der kiggede på Râzapâza, kiggede også på

Har du været i Râzapâza? Fortæl om dine oplevelser!