“Skøn oplevelse på Amtmandsgården hotel/restaurant”

Amtmandsgården restaurant
nr. 6 af 34 Restauranter i Rønne

Havde en skøn fredag aften på Amtmandsgården. Super hyggelig stemning, sød og rar betjening og skøn mad - især gode vegetariske retter.
Vi overnattede på hotellet og nød også deres dejlige terasseområde. Lækre detaljer der passer i den gamle stil og behagelig afslappet vibe.

Dato for besøg: september 2020
Tak, AleziaS

Lækkert mad, hyggelige omgivelser og god service. Der er mad til enhver smag og præference, og priserne er virkelig gode i forhold til den mad, der bliver serveret. Herudover er der tilknyttet en have, som er en lille perle. Alt i alt et rigtig godt sted, som helt sikkert er anbefalelsesværdigt.

Dato for besøg: september 2020
Tak, ms_GalsterB
Anmeldt 11. september 2020

Jeg har nu over flere omgange besøgt Amtmandsgården, og hver gang har det været en sand fornøjelse. Betjeningen er altid i top med et engegeret team, både på gulv og i køkkenet. Location er fantastisk, med hjemmelige fornemmelser indenfor, og den dejligste gårdhave, park udenfor der bugner af historie. Maden har hver gang smagt fantastisk og en fornøjelse at menukortet skifter så ofte.
Amtmandsgården er helt klart et af mine go to steder, når mad og sted skal være i top, uden man skal tomme sine lommer ;)

Tak, nicolenG3838IB
Anmeldt 31. august 2020

Vi ankom kl. 13, hvor der var dækket flot op til os. Vi startede med en skøn velkomst drinks. Derefter fik vi en rigtig god forret med kulmule, buffet med 2 slags kød og garniture, salat, syltede kartofler, 2 forskellige sovse og brød med lækkert smør, rørt med kirsebær. Desserten var utrolig lækker med mousse og is. Til slut fik vi kaffe og nybagte småkager. Børnene fik udover buffeten også lækre nuggets og pomfritter. Kokken kan virkelig trylle og tjenerne var meget behjælpelige. Alt gik som vi havde planlagt, en pragtfuld eftermiddag. Tusind tak til alle på Amtmandsgården.

Tak, Hellerolsen
Vikingnis, Ejer hos Amtmandsgården restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. august 2020

Af hjertet tak for de flotte ord og tusind tak fordi vi måtte være en del af jeres og din store dag :)

Anmeldt 28. august 2020

Vi var 2 vennepar, der spiste frokost. Nu arbejder jeg selv i branchen, vi var dybt rystede over vores oplevelse. Vi bestiller sildebor til alle samt 1 stk. smørrebrød.
Smørrebrødet kom først ind på 1 fad med 3 stykker fiskefillet med rejser og mayonnaise samt 1. stykke med hønsesalat. fisken var varm, så mayonnaisen løb af fisken, der var ingen citron til. Men hvad er det for en servering, ville skulle da havde en tallerken hver, fint pyntet og ikke på den måde. Hønse salt maden var lille og brødet brændt nogle steder.
Sildebord var et fad med 4 fordybninger, hvor silden var væltet ned i meget uappetitligt her manglede der så kapers.

1  Tak, Jens I
Vikingnis, Ejer hos Amtmandsgården restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. august 2020

Hej og tak for din anmeldselse.

Hvor skal man starte.... en katastofe ligefrem?

En katastrofe betegner en stor og voldsom ulykke, som forårsager megen ødelæggelse og/eller store tab af menneskeliv, dyr og planteliv, fx jordskælv og tsunamier; samt om enhver ulykke, hvor der er flere kommet til skade, end beredskabet har mulighed for at tage sig af.

Jeres klagepunkter, "katastrofen", går på at i fik maden som i bestilte samtidigt, serveret samtidigt. Hvis i ikke ønskede den serveret samtidigt burde i gøre opmærksom på det ved bestilling og ikke bagefter på dette forum. Vi serverer ofte maden på fad hvis der kommer mere end 2 stk smørrebrød pr gæst, det er der i øvrigt masser af smørrebrødsrestautanter der gør. Det synes langt de fleste gæster er hyggeligt og det er under alle omstændigheder langt fra en "katastrofe". Der manglede så åbenbart lidt citron, det er selvfølgeligt ærgeligt, men det er jo bare at åbne munden og bede om noget så får i det prompte.

Katastrofe? Nej, mere en gæst der aktivt søger noget at klage over.

Vi har aldrig modtaget en klage over sildenes servering før, du ønskede individuelle skåle til hver gæst, sådan gør vi det ikke her, og igen; katastrofe? Næppe. Vi skulle bare ned med nakken. Der manglede kapers til silden? Vi skriver ingetsteds at der er kapers med til sildebordet, men ønskede i kapers var det jo bare at bede om dem så havde i fået dem med det samme.

Jeg gjorde mig ulejligheden at ringe til jer og i samtalen siger du blandt andet at "maden var jo udemærket og man kunne smage mayonaissen var lavet fra bunden". Med de udtalelser, som i øvrigt er optaget, er vi meget meget langt fra en katastrofe.

Så for at opsummere:
I fik maden i bestilte samtidigt, serveret samtidigt.
I fik maden på et fad da i var 4 personer og bestilte 2 stk. til hver person.
Der manglede citron.
I ønskede kapers til silden selvom det ikke står noget sted, og klager så her over tjeneren ikke kunne læse jeres tanker.
Brødet til hønsesalaten var brændt nogle steder. (Her skal nævnes at brødet er smørstegt på panden men er det brændt en smule på,. er det selvfølgelig bare at nævne det)

Igen, det her handlede mere om at vi skulle svines til og ned med nakken og ærligt talt, i burde skamme jer. Vi anser alle på øen som er i samme branche som kollegaer. Det gør i tydeligvis ikke og det er jeres tab i sidste ende. Det er totalt tyndt at i ikke bare tager fat i os på stedet, men omvendt er det jo svært at kalde tingene en katastrofe face-to-face når det er så uendeligt langt fra at være netop det.

Rejsende, der kiggede på Amtmandsgården restaurant, kiggede også på

Har du været i Amtmandsgården restaurant? Fortæl om dine oplevelser!