“En meget god frokost Inden cykelturen mod Gudhjem🚴”

Amtmandsgården restaurant
nr. 6 af 34 Restauranter i Rønne
Anmeldt 21. august 2020

Jeg havde tidligt fri i dag og kom tilfældigt forbi - Jeg sidder nu mæt og tilfreds efter en dejlig frokost - Fisk med rejer og tatar - skyllet ned med mørk Guld fra Svaneke og O.P. Andersen - god betjening i hyggelig have - dette sted samt Razapas og det Røde Pakhus giver bare nogle gode muligheder - i stedet for cafeteria mad på Store Torv - Tak for det

Tak, Jens R
Vikingnis, Ejer hos Amtmandsgården restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. august 2020

Det er os der takker Jens. Tak for den meget fine anmeldelse

Anmeldt 16. august 2020

Min kæreste og jeg spiste på Amtmandsgården I vores sidste feriedag på Bornholm og hvilken oplevelse det var! Jeg fik en Amtmandsgården favorit som er en toast med ost og skinke I høj kvalitet med sennep og friske tomater, stegt i rigelig smør, hvor man får den smule brændte kant i brødet som får englene til at synge.

Min kæreste hoppede på smørrebrød med tatar og eftersom hun ikke lod mig smage den kan jeg kun sige hun var tilfreds!

Udover mad fik vi to drinks hver, øl fra Tejn lokal bryggeri og snaps til maden. Det hele blev omkring 600 kr. som vi var mildest talt chokeret over for hold kæft hvor er det billigt for sådan en fremragende oplevelse.
Derudover skal der også gives ros til tjenerne i restauranten for at yde en venlig og professionel service som man ellers kan mangle i Danmark.

Absolut nødvendigt at besøge hvis man skal til Bornholm :)

1  Tak, 587emilw

Tak for den meget fine og detaljerede anmeldelse :)

Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

God mad, god service, super hyggelig lokation med en skøn gårdhave - som her i dommere. Virkelig kommer til sin ret..

Tak, billstrom

Mange tak for de fine ord!

Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

Vi laver selv svinekæber væsentlig bedre end dem vi fik serveret. Sovsen og tilbehøret var decideret kedeligt.

Tak, allanr0sendall
Vikingnis, Ejer hos Amtmandsgården restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. august 2020

Hej Allan. Det var da ærgeligt at høre. Hvis i var utilfredse havde det været skønt at i rettede henvendelse til en tjener for fuld refusion eller en alternativ ret. Håber i har heldet med jer en anden god gang. DBH

Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

Den sidste dag af ferien besøgte vi Amtmandsgården og fik en let og lækker frokost bestående af lækkert smørrebrød i skyggen i den dejlige gårdhave, her er fred og ro efter en tur rundt i byen.

Tak, vernerdamgaard
Vikingnis, Ejer hos Amtmandsgården restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. august 2020

Hej og tak for din anmeldelse. Det lyder som om at jeres oplevelse var lige i skabet, så jeg kunne godt tænke mig at blive klogere på hvad der mon havde givet 5 stjerner i stedet for 4? Håber vi ser jer igen. DBH, Nis

Rejsende, der kiggede på Amtmandsgården restaurant, kiggede også på

Har du været i Amtmandsgården restaurant? Fortæl om dine oplevelser!