“Overnatning i historiske omgivelser på amtsmandsgården.”

Amtmandsgården restaurant
nr. 6 af 33 Restauranter i Rønne

Super hyggelige omgivelser med egen park, både mulighed for at spise ude i gården og narturligvis inde, i smukke herskabs ligne lokaler. Hertil kommer den veltilberedt og lækker og med et fornuftigt udvalg af øl fra egnen og andre steder som deres meget underholdende tjener gerne fortæller om hvis tiden er til det.

Så tænker man at det kunne være super at overnatte i en charmeren fredet bygning, spise god mad udvide sin viden om øl. Kan dette sted varmt anbefales.

Tak, 747henrikt

Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk smagfuld mad med mange smagsindtryk og friske urter til yderst rimelige priser. Vi fik en forret med et smilende æg der var røget - sjov ide og velsmagende. To forskellige hovedretter en med fisk og en med kylling begge meget velsmagende, varme ved serveringen og veltilberedte. Fik cava og et glas rødvin begge fra Spanien, velsmagende til rimelig pris. Vi sad udendørs i gårdhaven under lindetræet. Skal jeg overhoved finde noget negativt så skulle det da lige være den noget fantasiforladte måde bordene er opstillet på i lange lige rækker, men det er småting vi lever med den gode mad og vin taget i betragtning

Tak, williamkoch
Vikingnis, Ejer hos Amtmandsgården restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej William og tak for din fine anmeldelse. Vi er heller ikke selv hundrede procent tilfredse med bordenes placering udendørs, men da Corona opstiller visse regler og samtidigt har forsinket de borde vi har bestilt, må vi leve med det som det er lige nu. Det glæder os enormt at alt andet var tilfredsstillende. MVH

Anmeldt 1. juli 2020

Dejligt sted, virkelig hyggelig gårdhave. Rigtig god mad til en fornuftig pris. Har stadig aften menuen til gode, den glæder jeg mig til.
En skam hunde ikke er velkommen i gården, men det ændre ikke på oplevelsen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, wulle B

Tusind tak for din anmeldelse. Vi kan desværre ikke tilbyde at folk kan have deres hunde eller andre dyr med, da haven er fredet, og det ikke er alle gæster der er lige glade for at have dyr i nærheden. Men skønt at stedet ellers er tilfredsstillende for dig. DBH

Anmeldt 29. juni 2020

Det er ikke sidste gang jeg spiser her. Absolut et besøg værd, venlige værter og en dejlig overskuelig menu. Vi startede med en drinks i den vidunderlige have, hvorefter der ventede os en fantastisk 3 retters menu, med dertil hørende drikkevarer.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Fundi78

dejligt at høre. vi glæder os til at forkæle dig igen.

DBH

Anmeldt 29. juni 2020

Hyggeligt og centralt sted! Søde værter og gode rene værelser. Kommer helt sikkert tilbage!
Og den smukkeste have lige når du træder ud

Dato for besøg: september 2019
Tak, nickolasjonskih

Tak for din anmeldelse, vi glæder os til at se dig igen

Rejsende, der kiggede på Amtmandsgården restaurant, kiggede også på

Har du været i Amtmandsgården restaurant? Fortæl om dine oplevelser!