“Kan klart anbefales”

Amtmandsgården restaurant
nr. 6 af 33 Restauranter i Rønne
Anmeldt 29. juni 2020

Hyggeligt og centralt sted! Søde værter og gode rene værelser. Kommer helt sikkert tilbage!
Og den smukkeste have lige når du træder ud

Dato for besøg: september 2019
Tak, nickolasjonskih
Vikingnis, Ejer hos Amtmandsgården restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juli 2020

Tak for din anmeldelse, vi glæder os til at se dig igen

Anmeldt 29. juni 2020

Amtsmandsgården i Rønne, er på alle måder en perle. Skønne, lyse og hyggelige værelser. En restaurant, der oser af hygge og atmosfære.
Søde imødekommende værter, der går langt for man som gæst, får det dejligste ophold.
Dejlig mad, til overkommelige priser. Kreeret af et dedikeret hold i køkkenet og serveret at et dygtigt personale, enten i restauranten eller haven.
Nyd haven og parken, et roligt åndehul, i byen.

Tak, JeppeW7

Mange tak for den meget fine anmeldelse

DBH

Anmeldt 29. juni 2020

Super hyggelig atmosfære i de gamle bygninger og den store have. Lækker mad, og farligt velsmagende drinks. Kan varmt anbefales.

Tak, jonaskhn

Tak for din anmeldelse, vi håber vi kan forkæle dig igen en anden gang

Anmeldt 29. juni 2020

Super hyggelig have, god til fredagsdrinks og fornuftige portioner af velsmagende mad.Et besøg værd, når du er i Rønne!

Tak, MariaL2194

Tak for din anmeldelse, vi håber at kunne forkæle dig igen en anden gang

Anmeldt 29. juni 2020

Et besøg på Amtsmandsgården kan kun beskrives om en af de sjældne, når man kommer til Bornholm. Jeg har besøgt stedet flere gange, og det bliver jeg ved med, hver gang jeg kommer til Øen i Søen. Jeg oplever at der kræses omkring maden, der er til at betale med selv et gennemsnitligt budget. Ud over at stedet byder på en naturlig og venlig gæstfrihed, så har den også en atmosfære, hvor Amtsmandens have stiller en rolig, romantisk og historisk oplevelse til rådighed. Dette giver det gode måltid en helt ny oplevelse. Jeg kan varmt anbefale et besøg på denne smukke gård midt i Rønne.

Tak, 124louisek

Tusind tak for den meget fine anmeldelse. DBH

Rejsende, der kiggede på Amtmandsgården restaurant, kiggede også på

Har du været i Amtmandsgården restaurant? Fortæl om dine oplevelser!