“Fantastisk”

Amtmandsgården restaurant
nr. 6 af 33 Restauranter i Rønne
Anmeldt 29. juni 2020

Helt fantastiske autentiske omgivelser i hjertet af Rønne. Det var som at blive sat tilbage i tiden, i de skønne omgivelser. SUPER venlig betjening og uovertruffen dejlig mad. Jeg kan bestemt anbefale dette unikke sted. En sjælden oplevelse på den skønne Ø.jeg kan ikke vente med at besøge Amtmandsgården igen.

Tak, Dejligedanmark
Vikingnis, Ejer hos Amtmandsgården restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juli 2020

mange tak for den fine anmeldelse, vi glæder os til at du besøger os igen

Anmeldt 29. juni 2020

Jeg kan kun rose og anbefale Amtsmandsgården efter weekendophold. Værterne Nis og Malene der har stedet var utrolig søde og ekstrem serviceminded. Vi fik gode råd til de snedige steder som kun de lokale kender. Køkkenet serverede fantastisk dansk mad i en størrelse, hvor man ikke tænkte på at besøge en pølsevogn bagefter. Vi blev forkælet med blandt andet en snitzel i særklasse og oksehale ragout så vi kunne høre fuglene synge. Både Maître d'hôtel og kok forklarede meget professionelt om hvad vi spiste og om vinene vi nød. Til frokosten var der et bredt udvalg af lokale bornholmske øl som bestem også var en rejse værd. Amtsmandsgården har en hel unik og speciel atmosfære på den fede måde, og leverer en oplevelse i hjertet af Rønne på alle parametre. Vi kommer snart igen

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 492mikkele

mange tak for den fine anmeldelse, vi ser frem til at præsentere andre retter for dig og dine.

Anmeldt 28. juni 2020

Vi havde en dejlig oplevelse med god mad og hyggelige omgivelser. Vi kommer igen når vi atter er på Bornholm.

Tak, SimonT1856

mange tak for den fine anmeldelse, vi glæder os til at forkæle jer igen

Anmeldt 28. juni 2020

lækker mad og fair priser på drikkevarer i afslappede omgivelser med super betjening.

kæmpe anbefaling herfra.

kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: maj 2020
Tak, mikkely2020

mange tak for den fine anmeldelse. vi glæder os til at se dig igen

Anmeldt 28. juni 2020

Vi var på Amstmandsgården og spise. Personalet var engagerede og virkelig imødekommende. Kan virkelig anbefale en tur dertil og en tur i deres park. En lille oase midt i Rønne der bestemt er et besøg værd

Tak, 839kaspern

mange tak for den fine anmeldelse

dbh

Rejsende, der kiggede på Amtmandsgården restaurant, kiggede også på

Har du været i Amtmandsgården restaurant? Fortæl om dine oplevelser!