“En fremvisning i smagseksplosioner”

Restaurant Det Røde Pakhus
Reservér bord
man. 27/9
20:00
nr. 1 af 29 Restauranter i Rønne
Anmeldt 10. august 2021

Min mand og jeg skulle fejre bryllupsdag og tidligere har vi spist på Christianshøjkroen, da denne var forpagtet af samme ejere som Det Røde Pakhus. Vi valgte derfor Det Røde Pakhus, da vi aldrig er gået fejl af det tidligere køkken på Christianshøjkroen og dette var ingen undtagelse. Vi valgte den fulde menu (7+ retter) og var igennem den ene smagseksplosion efter den anden. Hver lille ret udviklede sig i ganen og vi har sjældent oplevet noget så lækkert. Vinmenuen var velvalgt og alle vine smagte supergodt.

Tak, annev448

Anmeldt 1. august 2021

I princippet bør man elske middagen på Det Røde Pakhus:

Indretningen er behagelig á la ny nordisk stil, og betjeningen var super professionel og venlig.

Maden er egentlig også fint tilberedt, når man ser på det rent tekniske (skønt lidt for feminine/små forretter efter min smag - gudskelov var der rigeligt brød)
Problemet var nok, at køkkenet lejlighedsvis ville for meget på en gang.

En surprise-ret med stivnet, kold svampefond, der skulle smeltes med varmt svinekød, fungerede rent teknisk ikke - og selv om både svinekød og den kolde fond var meget velsmagende, var det ikke nogen rar oplevelse i munden. Den bao, der blev serveret samtidig, var til gengæld delikat.

Og hovedretten med kylling i grønt stak smagsmæssigt i alle mulige retninger ,hvor det var ganske svært at se en sammenhæng (en butterdejssnegl med bl.a. ost var eksempelvis ganske lækker i sig selv, men havde ingen sammenhæng med resten af retten)

Endelig var præ-desserten nærmest overvældende med sine mange enkeltelementer. Alle over et bær-tema, men alt for meget på een gang (og det vel at mærke fra en person, der ELSKER desserter)

Så selv om maden bestemt var veltillavet og selv om pris/kvalitet også var ganske rimelig, gik man derfra med en underlig uforløst fornemmelse - fordi retterne ikke helt hang sammen.

1  Tak, John K
Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

En super fantastisk oplevelse. Kan virkelig anbefales. Super service, helt fantastisk mad og virkelig meget for pengene.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Guide30958075666
Anmeldt 19. juli 2021 fra mobile enheder

Jeg fik den bedste Clubsandwich jeg nogensinde har fået, og min bedre halvdel 2 stk uspecificeret smørrebrød, som var ret fantastisk.
Dertil et velskænket Svanneke Fadøl og en dejligt Glas Rose.
Kan klart anbefales

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Schoulauridsen
Anmeldt 10. juli 2021

Super fantastisk oplevelse.
Maden er i sær klasse.
Service er helt i top dette er et sted mad SKAL besøge!!
Dov mangler der lidt i ude dørs området for det bliver lidt mere hyggeliget

1  Tak, frederikg877

Rejsende, der kiggede på Restaurant Det Røde Pakhus, kiggede også på

Har du været i Restaurant Det Røde Pakhus? Fortæl om dine oplevelser!