“Ikke godt nok”

Buffalo Steak House
nr. 30 af 34 Restauranter i Rønne
Anmeldt 20. september 2020

3 x bøf bearnaise..
- Bøffen manglede i den grad stegeskorpe. Dog mør med enkelte sener. Standart bearnaise og pommes frites.
3 x pandekager med is
- Pandekager ok. Vaniljeisen var krystalliseret.
Betjening ligegyldig. Der blev foreksempel ikke spurgt ind til maden.
Det kan absolut gøres bedre !!

Dato for besøg: september 2020
Tak, I1828TLtomw

Anmeldt 11. september 2020 fra mobile enheder

Vi fik beef bearnaise som skulle være well done den var rød
Kyllinge burger smagsløs
Husets Burger tørre kødstykker ikke god
Buchetta var glimrende
Øl var god Betjening fin.

Dato for besøg: september 2020
Tak, M9523NYjimmym
Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Vi er 4 voksne som bestiller mad. 2 skal have laks 1 bøf og 1 schnitzel. Da laksen kom var der 1 stk laks pr. Kuvert og 4 små kartofler på spyd. 2cl lime sovs og intet andet til 219 pr. Kuvert
Jeg spørger efter noget grønt af en art, men tjeneren siger at grundet corona, har de ingen salatbar. Ok siger jeg, men grøntsager så, det plejer der at være til laks men det svarer han ikke på og går.
Vi kommer ikke til at spise der igen og kan desværre ikke anbefale stedet. Den dyreste laks jeg har bestilt.
Det skal siges, de andre 2 var tilfreds med deres bøf og schnitzel.

1  Tak, Miaskarup
Anmeldt 11. august 2020

Dejlige store rib eye stegt perfekt der var mange gæste vi blev gjort opmærksom på evn. Ventetid men maden kom fint hurtigt. Ung betjening men med dejlige smil på

Tak, Lassen-1234
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Maden er ok. Store møre bøffer. Men der kunne godt være lidt lækkert tilbehør til bøfferne. Jeg fik ribeye med bagt kartoffel, og ikke andet. Indretningen er lidt kitch, med kunstige blomster i vinduerne.

Tak, 254majbrittb

Rejsende, der kiggede på Buffalo Steak House, kiggede også på

Har du været i Buffalo Steak House? Fortæl om dine oplevelser!