Tag på landet

Kræmmerhuset ligger ude på landet - 10 km. fra Rønne og har åbent hele sommeren. Besøg den... læs mere

Anmeldt d. 2. oktober 2020
Anders K
Frederiksberg, Danmark
Alle haveejere bør besøge Kræmmerhuset

Anmeldt d. 30. juni 2020
Ronald B
Hvidovre, Danmark

Anmeldt d. 30. juni 2020

Nu har vi været på Kræmmerhuset for anden gang, og heldigvis fik vi lidt bedre tid til at nyde haven, eller nærmere betegnet - parken. Hvor er da et dejligt sted, og det er et absolut must for folk "med hang" for haver. Kræmmerhusets shop er bestemt også et besøg værd, og der er noget for en hver pengepung. Stedet oser bare af fred, ro og harmoni.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Ronald B
Anmeldt d. 31. maj 2020 fra mobile enheder

Fantastisk flot have . Sikken en oplevelse - er besøg værd ❤️. Jeg kommer igen og jeg håber at Jeg kan kommer på have kursus til næste år

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, Mariatang2020
Anmeldt d. 21. maj 2020

Fantastisk inspirerende have med blomster sæsonnen rundt. Mange tabloer rundt i haven. virkelig et besøg værd.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, 231susannea
Anmeldt d. 22. august 2019

En privat større have med mange haveanlæg der er åbnet for 30 kr. pr. person. Her ser du bambuspinde anvendt anderledes, rio-net der også kan bruges til bede, ideer til hvordan træstubbe kan omformes. Og naturligvis et hav af blomster, buske, træer. Vi brugte 1½ time, og ejeren fortæller gerne om de enkelte ting i haven (hun står også i forretningen, hvor der sælges lettere kunst og livsstilsprodukter). Fin oplevelse, og husker den stadigt. Tag gerne kamera med, da ideerne er mange der vises.

Dato for oplevelse: august 2019
1  Tak, Jesper_Copenhagen50
Anmeldt d. 1. juli 2019

Vi har været på Bornholm mindst femten gange uden dog at have været på Kræmmerhuset. Hvad vi ikke vidste, men havde fået at vide af venner, at stedet har en fantastisk stor have. Og den er så flot.
Stedets forretning byder på et hav af dejlige ting af høj kvalitet.
Men brug mindst to timer på Kræmmerhuset, nyd haven og tag et godt kig i forretningen. Personalet er super søde!

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Ronald B