Hotels.com
CheapTickets
116 $
Book nu, betal under opholdet
Booking.com127 $
Priceline
eDreams127 $
Anmeldt d. 9. november 2020

Havde brug for en enkelt overnatning, og bookede sent. Meget venlig og professionel betjening, fine værelser og skøn beliggenhed i skov tæt på vandet. November har lidt reducerede aktiviteter, men vi fik udmærket morgenmadspakke, da tidlig afgang umuliggjorde morgenbuffeten, ville gerne have testet den kulinariske side. Dejlige rolige værelser med god plads og lokal kunst. Der lå litteratur på værelset, spændende fra romaner til faglitteratur

Værelsestip: Sydfløjens værelser (10-17?) har den roligste beliggenhed og er tættest på havet
Dato for ophold: november 2020
1  Tak, Klaus M
Anmeldt d. 22. september 2020

Ville ønske vi havde booket flere overnatninger her. Super hyggeligt, pænt og rent og ved skov og strand. Fin hjemmelavet morgenmad. Ikke det store men veltillavet og gode råvarer. Vi kommer igen formentlig med hunden :)

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, metteskovl
Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

Selvom det er et lidt ældre hotel, så har det alligevel sin charme. Der er pænt og rent. Rigtig god hygiejne ift. corona. God morgenmad.
Vi havde vores racercykler med, som sagtens kunne stå inde på værelset om natten.
God placering ift. div. attraktioner. Meget tæt på skov og strand.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, 935sift
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Vi er netop hjemkommet efter 4 dages ophold på Hotel Skovly.

Hotellet er utrolig dårlig standard, møgbeskidt og iøvrigt ufattelig dårlig morgenmad.

Det er absolut ikke prisen værd.

Vi kommer aldrig igen, og kan absolut ikke anbefale stedet til andre gæster.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, I1576SSkateh
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Hotellet er hyggeligt med søde og venlige personale. Værelserne er ikke så rene, lidt minus, det lugter af fugt på værelserne. 5 min gåafstand fra stranden.
God morgenmad.
Man skal have en bil for at komme rundt.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, 1didiu