stinehk
København, Danmark

Et sted med charme og personlighed

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 16. maj 2023fra mobile enheder
Et sted med sjæl og charme. Her føler man sig velkommen og man kan mærke roen sænke sig og nærværet er i højsædet. Morgenmaden var lækker og skønne hjemmebagte boller.
Vi overnattede her på vores vandretur øen rundt da vi kom nordfra. Det er rigtig godt til prisen
Dato for ophold: maj 2023
Problemer med denne anmeldelse?
15.9 km fra Pension Slægtsgaarden
designværelse
22.0 km fra Pension Slægtsgaarden
Vis flere hoteller i Rønne
Anmeldt d. 4. juli 2021

De varmeste anbefalinger til Sussi og hendes smukke og hyggelige Slægtsgården. Vi nød weekenden i fulde drag.

Skønt og rummeligt værelse, gode senge, alsidig og yderst tilfredstillende morgenmad samt dejlige omgivelser. Optimal placering i byen; Kort afstand til vandet, spise- og indkøbsmuligheder. Tekøkken samt køleskab til rådighed.
Personlig og imødekommende vært og medarbejdere.

Super oplagt sted til par eller en mindre gruppe af vennepar. To fine oase-gårdhaver med forskellige siddegrupper placeret rundt omkring, som giver mulighed for både at trække sig tilbage alene, eller at møde og have hyggelige samtaler med de øvrige gæster. Adgang og selvbetjening i “honesty baren”, som gør det dejligt hjemligt og nemt at snuppe et glas.

Vil man til Allinge, så skal man bo hos Sussi på Slægtsgården.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, CarolineEriksen96
Anmeldt d. 20. september 2020

Rejser meget, men denne gang ville vi prøve noget andet end store flotte hoteller,og dette sted var vidunderligt,god service og lille,men hyggeligt og dejlig terresse lige uden for værelset, hvor vi kunne sidde og nyde lidt vin om aftenen.

Dato for ophold: september 2020
Tak, danakolding
Anmeldt d. 2. juni 2019 fra mobile enheder

Indbegrebet af Bornholmsk sommer-idyl. Virkelig dejlig gård/have hvor man kan nyde et glas i fred og ro. Værelserne er lidt slidte, men gode senge og pænt og rent.
Servicen er i top. Morgenmad er fra kl. 8, men vi måtte afsted kl 7, så allerede 6.30 stod buffeten klar til os. 1000 tak, det var guld værd. Den bedste morgenmad på hele turen: hjemmebagte boller, müsli, flere slags hj. lavet marmelade, ost, skinke, blødkogte æg, juice og meget mere..... Mums!
Jeg kommer igen 😊

Dato for ophold: maj 2019
Tak, 328jannies
Anmeldt d. 17. november 2018 fra mobile enheder

Brugte Slægtsgården som stop på min gåtur rundt om Bornholm og det var helt perfekt.

Værelset var pænt og rent. Bruseren på værelset var god og morgenmaden var stor og lækker. Alt sammen til den billigste pris jeg fik på alle mine overnatninger.

Susi var sød og sørgede godt for gæsterne, så det er en stor anbefaling herfra.

Dato for ophold: november 2018
Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, kacholm
Anmeldt d. 5. august 2018 fra mobile enheder

Vi har haft en rigtig fin, venlig og hyggelig mini ferie her. Gården er rigtig hyggelig og handikap venlig. Der er frihed under ansvar og rigtig god stemning.
Vores stueværelse var af pæn stand, dog ikke top moderne - men det var heller ikke vores ønske. Autentisk og hyggeligt hvor man har lov til bare at være.
Måske lidt for meget spindelvæv ;-)
Morgenmaden var rigtig skøn, hjemmelavet marmelade og brød.
Der kunne godt ha været lidt forskelligt frugt.
Utrolig sød og hjælpsom ejer, vi kan varmt anbefale Pension Slægtsgården.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, KathMoux