“Træls oplevelse”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Buffet, Udendørsservering
Spisemuligheder: Buffet, Udendørsservering
Anmeldt 10. august 2020 fra mobile enheder

Pizza med tør hård bund,og uden salt. Helt smagsløse fyld. Dårligste pizza nogen sinde. Kan bestemt ikke anbefales

Tak, b_rgeb2020

Anmeldt 7. august 2020

Spiste aftensbuffet på Brøddan.
Service var helt i top, super flinkt personale.
Buffeten bestod af bland selv salat, diverse blandede salater, lasagne lidt fisk og lidt pizza samt 4 slags kød og 3 saucer.
Det meste af kødet havde fået lige rigeligt men smagte okay, og så kunne saucen rette op på det tørre.
Børn under 4 år spuser gratis i buffeten.

Tak, Torben J
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Prøvede deres buffet med familien. Blev placeret i den fjerneste krog ved køkkenet selv om der var masser af plads andre steder.

Maden havde stået i temmelig lang tid. Hårde fiskefileter og stegte kartofler og fabriksfremstillede frikadeller.

Tak, mortenr334
Anmeldt 11. juli 2020

Lækkert mad
Vi fik 3x frokostbuffet
1 gang pomfrit samt smoothie nr 2
Det er 3-4 gang vi køber der fra på 1 uge da det er det absolutte bedste sted i Gudhjem for enhver
Der er for veganere, vegetarer, til folk med glutenallergi samt alt muligt andet.

Kun én enkelt gang har vi ikke været tilfredse og det var grundet de havde så travlt så de bare havde puttet hvidløgsolie på pizzaen fremfor i bæger som vi havde bedt om, det resulterede i at bakken var smurt ind i olie inden vi kom ned af trappen. ( men igen de havde travlt og pizzaen var stadig god )

Indretningen er flot og indbydende
God atmosfære
Rar betjening
Smuk udsigt til Gudhjem havn
Renligt
Buffeten var lækker og de skiftede hele tiden de små skåle ud så der ikke stod et kæmpe fad med mad og blev kedelig.

Vi giver 5 stjerner hele vejen igennem alle 4 personer og anbefaler stærkt man prøver BrøDDan hvis man er på Bornholm

Tak, Andersenanmeldeser
Anmeldt 9. juli 2020 fra mobile enheder

Pizza med masser af gummiagtig ost, strimlet skinkebov og kedelig tomatsovs på en tør bund. Indretningen er kønsløs og neutral.

Tak, JMYR

Rejsende, der kiggede på Broddan, kiggede også på

Har du været i Broddan? Fortæl om dine oplevelser!