“Super lækker mad”

Aarsdale Silderogeri
nr. 65 af 202 Restauranter i Bornholm
Køkkener: Fisk og skaldyr
Anmeldt 7. august 2021

Har spist der 2 gange og det har været lækker mad der blev serveret hver gang. Første gang fik vi fiskedeller og ja-de er Bornholms bedste fiskedeller. Kartoffelsalaten var med meget dild, som med fordel kunne tones lidt ned. Anden gang fik vi sol over Aarsdale, og det smagte bare godt-stor portion og meget velsmagende. Det er ikke sidste gang jeg kommer der.

Tak, ninettek875

Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Vi bestilte et stjerneskud og to frikadeller på rugbrød med kartoffelsalat til. Samt to special øl.
Gode øl
Stjerneskuddet var super lækkert og godt til prisen.
Fiskedellemenuen...hmmm der kunne I godt lave kartoffelsalaten selv. Elsker dild, fortsæt med det. Men kartoflerne var seje, som om de var færdigkogte fra glas.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Tina O
Anmeldt 17. juli 2021

I dag besøgte vi røgeriet, og vi havde set frem til at smage en god røget sild med tilbehør, men vi endte desværre med en ærgerlig oplevelse.

Det starter med en bestillingsproces som udføres af en som lader til at have fået det gale ben ud sf sengen. Meget lidt informativ og fik os virkelig til at føle at vi kom til ulejlighed.

Sildene som vi fik, var ikke nyrøgede, og de virkede som om de var røget alt alt for længe. De var tørre, indskrumpede og smagte alt for røgede. Ingen af os spiste op, fordi røgsmagen var totalt overdøvende og hermed blev sildene hurtigt uappetitlige.

Serveringen blev foretaget af Polske medarbejdere som ikke talte Dansk. Er det virkelig nødvendigt på Bornholm?

Det eneste som svarede til svarede til forventningerne var prisen. Den var lige så høj som vi havde frygtet.

Alt i alt var dette en stor skuffelse på noget som vi sådan havde glædet os til.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Henrik B
Anmeldt 7. juli 2021

Her fik vi to superfriske og aldeles velsmagende (og rigelige) fiskeanretninger: Sol over Aarsdale og et Stjerneskud. Ærlig mad m lækker smag, god og hurtig betjening. Vi anbefaler.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 546om
Anmeldt 26. juni 2021 fra mobile enheder

Fik et stjerneskud hvor fiskefilet var ikke stegt nok bestilte et nyt og efter 30 min fik et nyt , med samme resultat. Fiskefilet var også friturestegt skuffet. Den dampede filet med laksefars smagte som en færdigfremstillet frossen filet. Til en pris på 159 kr. havde jeg forventet mere kvalitet

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 934clausa

Rejsende, der kiggede på Aarsdale Silderogeri, kiggede også på

Har du været i Aarsdale Silderogeri? Fortæl om dine oplevelser!