“Dårlig service ”
Anmeldelse af Aarsdale Silderogeri

Aarsdale Silderogeri
nr. 58 af 202 Restauranter i Bornholm
Køkkener: Fisk og skaldyr

Dårlig service da vi var forbi i dag. Der var ingen kunder i butikken så vi gik ind og bestilte 2 varme fiskefrikadeller. Men det kunne ikke lade sige gøre at få dem lunet da vi ikke ville spise på stedet. Vi har ellers handlet der mange gange før med super god service, men det så ud som om der var kommet ny ejer eller bestyr. Du skal bare vide at fu gik glip af vores sædvanlige ordre på røget ål, stege ål samt lidt røget sild og en gang Christiansø sild. Har spist lune fiskedeller mange steder uden problem. Forøvrigt også de dyreste jeg har set på øen. Halvfems kroner for fem deller

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, kro90

Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Mindre landsby mellem Nexø og Svaneke, er dette røgeri helt i top.
Dejligt service med laks, makrel, sild, deller og mere lide ved en hyggelig strand.

Tak, benjaminl338
Anmeldt 12. august 2020 fra mobile enheder

Vi troede vi kørte efter noget mere, så blev en smule skuffet. Maden var god og tiden gik lidt i stå. Dejligt stille og hyggelig havneby.

Tak, roarkim
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Super lækker fisk, store positioner, god og hurtig service/servering, gode øl og ikke mindst skøn stemning og fantastisk udsigt. Kan var varmt anbefales:)

Tak, christinabohr
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted der emmer af dansk sommer. God dansk musik til maden. Gode sild og Fish chips. Gode øl fra Svaneke

Tak, suzukigsx140065

Rejsende, der kiggede på Aarsdale Silderogeri, kiggede også på

Har du været i Aarsdale Silderogeri? Fortæl om dine oplevelser!