“Altid Lækkert.”

Aarsdale Silderogeri
nr. 49 af 203 Restauranter i Bornholm
Køkkener: Fisk og skaldyr
Anmeldt 30. juni 2020

Aarsdale røgeri er et dejligt sted at spise, rigtig god og frisk fisk.
Stjerneskuddet kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, LarsR574

Anmeldt 23. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fil røget laks, salat og flutes..super lækkert laks..salaten var lidt tam,,dertil kølig hvidvin og Svaneke øl

Dato for besøg: juni 2020
Tak, jannekaehlerk
Anmeldt 18. september 2019

Fik et af de lækreste og største stjerneskud, jeg nogen sinde har fået. Der var næsten nok til 2 9personer. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Stjerneskuffet
Anmeldt 1. august 2019 fra mobile enheder

Der er en charmerende rustik stil over røgeriets restaurant. Her er ikke nogen dikkedarer. Og når man fra sit træbord har udsigt til Østersøen, så er det prikken over i’et.
Mad er der rigeligt af, og råvarerne virker friske og veltilberedte. I mit selskab fik vi stjerneskud, saltstegte sild og fiskefrikadeller. Alle var godt tilfredse , og priserne er ok.
Ejeren af røgeriet, Henning Jensen, og hans personale er imødekommende, selv om der nok allerede har været et par tusinde turister forbi i denne sæson.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 711ivera
Anmeldt 30. juni 2019

Vores årlige besøg på ÅSR i efterhånden 10 år. Ikke mange dikkedarer, man bestiller sin ret og drikkevarer i forretningen, og wupti - ikke lange venterider, og maden kommer. Og den har aldrig skuffet os. Kommer igen til næste år, om Gud vil.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Ronald B

Rejsende, der kiggede på Aarsdale Silderogeri, kiggede også på

Har du været i Aarsdale Silderogeri? Fortæl om dine oplevelser!