“Overraskende godt”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 16. juli 2022

Svingede ved et tilfælde ind, da der stod er skilt ved vejen, og vi fortrød bestemt ikke. De havde dog lige fået ny kok, så der ved kun 4 ting på frokostkortet, men mums, det var nogle veltilberedte retter.
Vi fik en salat med rejer, en frikadelle burger og en gang nuggets. Fantastisk lækker salat og hamrende god frikadelle burger… kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, MVStrand

Anmeldt 14. oktober 2021

Virkelig god frokost. Lækkert rugbrød og kartoffelmad og hønsesalat var veltillavet. Ost var bornholmsk med bornholmske rugkiks. Vinen var virkelig fin til prisen (pinot grigio) som blev serveret kold og betjening sørgede for vinkøler. Der var en hyggelig stemning og rent og indbydende i de gamle lokaler. Beliggenheden midt i skoven er med til at skabe en fantastisk ramme. Vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, karnakoedh
Anmeldt 30. august 2021 fra mobile enheder

Sødt personale, der tog os ind til frokost selvom de lige havde haft et større selskab. Men maden er simpelthen ikke god nok til prisen.

Tak, supergrethe
Anmeldt 30. august 2021

Vi var 4 personer der glædede sig til god mad og en god oplevelse på det dejlige sted i skoven. Fik anvist vores bord og besked på at maden skulle bestilles i receptionen - og betales ved bestilling. Bestilte 4 x laks som forret, der var desværre kun 2. En undlod forret og en fik en kartoffel/porre-suppe som ikke stod på kortet.
Da tjeneren kom for at hente de tomme tallerkener fra forretten smed han bestikket med creme fraiche og lidt salat på dugen, idet de godt kunne bruges igen, sikkert af hensyn til opvasken!
Bøfferne og kylling ikke noget at råbe hurra for.
Vi undlod at bestille dessert og kaffe. Personalet havde travlt med at flytte stole og rydde op.
Hr. Mikael Møller, det bør du gøre bedre. Og skov- og naturstyrelsen bør overveje at forpagte dette ellers så skønne til en anden.

Tak, annsofib724
Anmeldt 14. august 2021 fra mobile enheder

Vi var fire der spiste sammen, tre gange bøf og en gang kyllingebryst.
Det var okay, vi blev alle mætte, men ingen stor smagsoplevelse, salaten var ikke super frisk og uden dressing
Rummet vi sad i var lid trist, manglede finish, der sad gamle skruer over alt i væggene og gamle holder til gardinstænger.

1  Tak, SosHaestorp

Rejsende, der kiggede på Christianshøjkroen, kiggede også på

Har du været i Christianshøjkroen? Fortæl om dine oplevelser!