“Frygtelig mad”

Dueodde Diner & Steakhouse
nr. 172 af 203 Restauranter i Bornholm
Køkkener: Amerikansk
Anmeldt 12. august 2021

Bearnaise saucen var skilt, bøffen var kold og alt smagte af ingenting grøntsagerne frygtelig.. betjeningen helt forfærdelig vi ventede 30 min og gik op for at høre om vi skulle bestille i baren.. Vi kunne konstatere vi var blevet glemt..!!

Tak, 875rikkec

Anmeldt 7. august 2021

Skøn beliggenhed Men...

Kedelig mad, Kedelig betjening kedelig indretning og kedelige priser.

Forstår ikke hvor de får deres fine anmærkninger fra ?

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, charlottesR8721PW
Anmeldt 7. august 2021

Vi fik et bord hvor der ikke var ryddet af fra dem der sad der inden vi fik bordet. Da der var ryddet af fik vi dækservietter på et møgbeskidt bord der manglede aftørring.
Vi sad længe inden vi fik lov at bestille drikkevarer. Vi havde 5 forskellige tjenere. De fleste var engelsk talende og forstod dårligt nok engelsk...Vi kunne se det var samtlige gæster der fik samme dårlige service som os under de 2 timer vi var der. Dårlig mad og elendig service . Vil hellere have brugt pengene på en frysepizza!

Tak, SimonKBH
Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Hvad kan jeg sige.
Vi fik begge en plankebøf med kartoffelmos og “knorrs bearnaise” med lidt ekstra estragon drysset i. Personligt havde jeg ikke forventet så meget da jeg havde været inde og læse anmeldelser, men havde da nok stadig lidt højere forventninger end dette.
I min verden, så hvis en restaurant ikke kan piske en ægte bearnaise, stege en bøf efter kundens ønske og lave en ikke klistret kartoffelmos, ja så kan de lige så godt lukke.
Lige meget hvor pæne omgivelser, eller hvor meget udsmykning der bliver puttet på væggene, så det altså stadig maden man kommer for, og den dumper.

1  Tak, Jonas-Hyttel
Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Kedelig mad til kedelige priser. Vi fik plankesteak og det manglede smag og den tilhørende bearnaisesauce var tydeligvis knorr's bearnaise. Ikke et sted vi sætter vores fødder igen.

1  Tak, lineibsen2

Rejsende, der kiggede på Dueodde Diner & Steakhouse, kiggede også på

Har du været i Dueodde Diner & Steakhouse? Fortæl om dine oplevelser!