“Middelmådig mad og dårlig service”

Dueodde Diner & Steakhouse
nr. 174 af 202 Restauranter i Bornholm
Køkkener: Amerikansk
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Ikke direkte dårligt mad, men heller ikke pengene værd for et middelmådigt måltid. Servicen fra serverings personalet var helt i bund eller nærmest ikke eksisterende, desværre.

1  Tak, 78kathrineg

Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Kødet burde kunne laves ordentligt, men det fik kokken spoleret. Ville gerne have en rød-medium bøf, men det kunne ikke tastes ind på bestillings tablet. Man kan vælge medium eller ødelagt. Den blev medium til tør. Gode pommes frites. Bare jeg havde nøjes med det. Så havde jeg sparet 250 kr.

1  Tak, Roland2807
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Fin middags bøf sirloin, trods ikke så gode anmeldelser valgte vi at prøve stedet til middag inden aften bestillingen alt var godt, vi bestiller bord til resten af familien i aften

Tak, Bilind1234
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

2 voksne, 2 børn til frokost. Vi bestilte to stjerneskud, en børnelasagne og en pizza.
Stjerneskuddene var på, hvad der lignede toastbrød - og de to fiskefilet’er var så tørre, at de nærmest knasede.
Lasagnen var overøset med ketchup i en grad, hvor den syv-årlige (som ellers gerne plager om ketchup på alt) bad om hjælp til at skrabe det af.
Til gengæld var det dyrt, men det vidste vi jo naturligvis allerede, da vi bestilte.

1  Tak, tommye193
Anmeldt 27. juli 2020

Jeg reservere et bord til 2 kl 19, jeg bestiller en rød ribeye, og min kone bestiller en laks på spinat som i kalder den, min bøf var helt rød og tildels fuld af mug, katoflen var for gammel hvilket den bare præg af da den var fuldt med små blå fugt mærker, min kones laks var rå, og pastaen var fuld af vand, da vi sagde det til tjeneren kom den ene efter den anden ned, jamen så skulle vi have sagt det, hvilket vi også gjorde med det samme, men svaret blev det samme gang på gang det har vi ikke tid til, og tag et kig på restauranten der er mange andre end jer? men derfor skal tingene også være iorden.... helt igennem en forfærdelig aften, og en ting er helt sikkert, de tjenere der er ansat der er sku nok tabt bag en vogn, da de var så ubehøvlet, kan absolut ikke anbefales, disederet sundhedsskadeligt.... vi kommer helt sikkert ikke igen!!!!!!!!!!

2  Tak, R5054TVhenrikl

Rejsende, der kiggede på Dueodde Diner & Steakhouse, kiggede også på

Har du været i Dueodde Diner & Steakhouse? Fortæl om dine oplevelser!