Must see på Bornholm

Det er fascinerende at gå rundt på ruinens store område og forestille sig, hvordan livet har været... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
louisecD4077TJ
Randers, Danmark
fra mobile enheder
Fantastisk oplevelse

Fantastisk oplevelse i selve ruinen og i naturen omkring samt fin historieformidling i... læs mere

Anmeldt d. 10. september 2021
281helleh
fra mobile enheder

Anmeldt d. 1. august 2021

Interessant sted at besøge.

Dog trist, at der (sandsynligvis grundet manglende kilder) er så relativt lidt information om stedet, dets betydning, dagligdagen på borgen osv.

Dog kunne man godt have givet mere information end blot nogle få, store pancher i besøgscentret samt de små tavler på borgen ...

1  Tak, John K
Anmeldt d. 24. juli 2021 fra mobile enheder

Suveræn naturoplevelse - også off-season. Både natur og ruiner er et kig værd og kan ses i alle slags vejr. Perfekt til cykelruten og ellers rigeligt med parkering.

Dato for oplevelse: november 2020
Tak, johanniemi
Anmeldt d. 23. juli 2021 fra mobile enheder

Hammershus og hele området er bare unikt.
Vi vandrede en dag på kyststien rundt om Hammerknuden. Her kom vi tæt på Hammershus, men ville vente med at besøge stedet til en anden dag. Turen rundt på Hammerknuden var fabelagtig.
Da vi en anden dag tog på Hammershus blev vi ikke skuffet. Her er virkelig smukt og storslået. Og så er det gratis.... Jeg forstår slet ikke at man ikke tager entre....

Tak, michaelaM8336JQ
Anmeldt d. 22. juli 2021 fra mobile enheder

Et rigtig flot sted og klart et besøg værd når man er på Bornholm. Flot og storslået ligger det og vidner om danmarks fortid i den absolut skønne natur.

Tak, Madsvp
Anmeldt d. 17. juli 2021 fra mobile enheder

Spændende og interessant besøg på Hammershus. Vi benyttede os af en guidet rundtur. Det er virkelig anbefalelsesværdig, så man får historien og fortællingerne med.
Restauranten var super. God mad til ok priser.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, 907camillaj