Virkelig flot

En fantastisk udsigt og et sjovt sted hvor der er plads til både børn og hunde. De er pt ved at... læs mere

Anmeldt d. 16. oktober 2020
819vivil
København, Danmark
fra mobile enheder
Historiens vingesus

Man føler virkeligt historiens vingesus når man går rundt på Hammershus. Og området er smukt... læs mere

Anmeldt d. 12. oktober 2020
JesperJor
Stevns, Danmark

Anmeldt d. 12. august 2020 fra mobile enheder

Jeg bliver helt betaget af historien fra fortiden , det her skal ses når man er på Bornholm . Dog vil jeg sige det nok ikke er for gangbesværet.

1  Tak, 212vivim
Anmeldt d. 7. august 2020 fra mobile enheder

Jeg synes det er flot at det er gratis at komme her. Velkomstcenteret er rigtig flot og ligger lidt gemt i naturen. Brugte tid på at læse Hammershus historie på de store skilte.

Tak, reneduevang
Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Smukt sted med historiens vingesus. En god lang travetur rundt på den gamle ruin og ned til “Kamelhovederne” og “Løvehovedet” og en tur forbi besøgscenteret

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 641steenc
Anmeldt d. 3. august 2020 fra mobile enheder

Hammershus er klart et besøg værd. Det er en stor og velholdt borgruin, som virkelig imponerer.
Der er et lille besøgscenter inden man begiver sig op i ruinen, som med fordel kan besøges.
Neden for ruinen ligger kamelhovederne,som også skal besøges. Det er en fantastisk udsigt når man bevæger sig ned af klippen på gode stier og trapper. Slut dagen af, med en rundtur omkring Opalsøen.
Husk godt fodtøj

Dato for oplevelse: juli 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ASUS 7 Stub App Tablet
1  Tak, CarstenS565
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Dette er et af de smukkeste steder jeg nogle sinde har set. En af Danmarks perler. Historie tavler over det hele så man får sig en god fortælling om fortiden.
Ellers er det bare og gå rundt og se den smukke udsigt og alle de får der er

Tak, Casper-H-Denmark