Skøn bane

Vi var afsted med familie 9-83 år. Der skulle bestilles tid og vi fik en tid kl. 20.15. Det var en... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
henriettek801
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Rigtig god og ny bane - Lidt mange mennesker men det er okay.

Vi skulle spille i uge 30 så det var godt med mennesker i denne travle turist uge, men når man... læs mere

JohnniReg
Tenerife, Spanien
fra mobile enheder

Minigolf er altid sjovt og en hyggelig familie happening. Men BornPark har virkelig gjort noget ud af selve anlægget. Banerne er forskellige lokaliteter på Bornholm. Der er små historier...til hver bane. Super dygtigt personale. Anlægget har 18 baner. I højsæsonen anbefales der at booke plads..,men vi kom ind efter 20 min ventetid. Priser er absolut rimelige

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 977steenc
Anmeldt d. 2. juli 2020 fra mobile enheder

Super flot sted, meget flot anlagte huller med steder fra Bornholm. Klart et besøg værd for alle aldre.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, christianwinther
Anmeldt d. 4. juni 2020 fra mobile enheder

Bornpark minigolf er bare en super fantastisk oplevelse. Er egnet for hele familien, dog bør børn være over 10 år. 18 vel tilrettelagt huller. Nogle er lette og andre udfordrende. Alle med en lille historie om Bornholm, over det særlige hul. Flot anlæg og også en flot velholdt have omkring. Her er tillige en fin lille café til after golf, når dagens resultat skal gøres op. Fine toiletforhold, bleskift og for handicappet. Et must besøg når man er på ferie på Bornholm.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, lassetripsen
Anmeldt d. 4. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastiske baner! Sød og imødekommen betjening. I disse COVID-19 tider var det tydeligt, at der også er styr på de nødvendige tiltag og forholdsregler.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Wicthor
Anmeldt d. 6. september 2019

Meget smuk og god bane.
Sød betjening !
Lærerig og underholdende for børn og voksne.
Absolut ikke sidste gang vi spiller her.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, LotteH247