“Fantastisk kartoffelmad ”
Anmeldelse af Norresan

Norresan
Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Vi kom til frokost og stedet er fantastisk. Jeg fik den bedste kartoffelmad jeg nogensinde har smagt. De har få frokost retter men det smager virkeligt dejligt. Super hyggelig atmosfære og fantastisk beliggenhed med udsigt over vandet. Kan varmt anbefales.

1  Tak, dorthej912

Anmeldt 24. august 2020 fra mobile enheder

Lækker sandwich og kartoffel mad. Rabarber saften smagte også herligt.
God kaffe og fine omgivelser - kommer helt klart igen

Tak, kerstinm144
Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Norresan er et fortræffeligt sted med en verdensklasse beliggenhed. Vi var der en dag med det dejligste vejr imens solen var på vej ned, og der er rig mulighed for at se solen forsvinde bag nord Bornholms kyst, imens man nyder en drink, et glas vin, en kop kaffe eller noget mad i liggestolene eller den fine lounge nær huset. Ejerne er ligefremme og giver et behageligt indtryk af at ville sine gæster det godt. Vi fik Norresans egen gin blandet med tonic of en slice rabarber, og den var mageløs! Det var et overordentligt positivt indtryk vi fik og vi kommer helt sikkert tilbage

Tak, martinnykjaer001
Anmeldt 7. august 2020

Det hele er bare super. Udsigt og atmosfære. Meget flinke indehavere som tydeligt nyder deres arbejde.

Tak, Christian O
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Et hyggeligt lille sted med få hjemmelavet retter og kage. Tingene sker i det tempo det sker - og det er ikke nødvendigvis hurtigt - og det er okay. Dejlig udsigt ud over vandet

Tak, Jesper K

Rejsende, der kiggede på Norresan, kiggede også på

Har du været i Norresan? Fortæl om dine oplevelser!