“Super hyggeligt sted med super betjening af indehave”
Anmeldelse af Norresan

Norresan
Anmeldt 7. august 2020

Det hele er bare super. Udsigt og atmosfære. Meget flinke indehavere som tydeligt nyder deres arbejde.

Tak, Christian O

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Et hyggeligt lille sted med få hjemmelavet retter og kage. Tingene sker i det tempo det sker - og det er ikke nødvendigvis hurtigt - og det er okay. Dejlig udsigt ud over vandet

Tak, Jesper K
Anmeldt 31. juli 2020

Som altid - lækker kaffe, kage , sandwich, Aperol og udsigt.
Et sted som vi altid besøger flere gange, når vi er på Bornholm.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Nilmejse
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Super beliggenhed med udsigt ud over havet.
Caféen har et ok sortiment - priserne er klart i den høje ende og alt for høje. 110,- for en gin og tonic

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 465nielsr
Anmeldt 24. maj 2020 fra mobile enheder

De servere en exceptionel lækker og meget velsmagende Grillet sandwich (den beste sandwich jeg har sat mine tænder i).

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 908henrikd

Rejsende, der kiggede på Norresan, kiggede også på

Har du været i Norresan? Fortæl om dine oplevelser!