“Super hotel på Skopelos”
Anmeldelse af Hotel Dionyssos

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 4 websites mere!
Hotel Dionyssos
Vurderet som nr. 15 ud af 23 hoteller i Skopelos
Anmeldt 13. september 2017 fra mobile enheder

Hotellet har først og fremmest en perfekt beliggenhed meget tæt på byen. Personalet er super søde og meget hjælpsomme. Indretningen er typisk græsk og meget charmerende. Der er alt, hvad der skal være på værelserne - også køleskab og TV. Hotellet har dejligt poolområde med mange solsenge, parasoller og bar. Dejlig varieret morgenmad, endda med friskbagt brød. Mødte flere stamgæster på hotellet og kommer selv helt sikkert igen.

Overnattede: August 2017, rejste alene
Tak, Lone W

Anmeldt 12. juni 2017 fra mobile enheder

Dejlig rolig uge, fint lille hotel, flinkt personale.. altan ind til naboen der havde høns, får og et æsel (kl 5. ).Vil anbefale en anden lugt fra duftfrisk maskinerne
Pænt og rent pool/område
Området er op og ned af bakke, så ik egnet for dårligt gående men super godt til en god gå/løbetur .
Værelserne har lille køleskab og lidt ældre stil.
Havde brug for total afslapning og det fik vi der var ik de store shopping muligheder på øen...
Lidt dårlig wifi nogle steder på hotellet.
Hotellet ligger kun 3-400 m fra havnen
Pool baren skulle sætte priserne lidt ned så ville flere sikkert købe mad og drikke derfra.... barer og restauranter ved havnen havde lavere priser.

Overnattede: Juni 2017, rejste som par
1  Tak, Githa L
Anmeldt 30. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt morgenbord, god pool, rent og pænt og gode enkelte værelser som ligger centralt og hvor der er god gammeldags service. Hvis man er meget gangbesværet er det ikke det rette sted. Ikke et børne hotel hvilket vi var glade for. Der er ro, skønt og dejligt. Vi kommer gerne igen.

Overnattede: Juli 2016, rejste som par
1  Tak, Karina M
Anmeldt 30. september 2014

Var gruppeleder for 20 akvarelmalere. Vi var alle glade for den gode service og hygge på hotellet. Lidt ældre hotel, men med sjæl.
Morgenmaden er som sædvanlig fantastisk. Har besøgt hotellet flere gange og vil bestemt vende tilbage.

Overnattede: September 2014, rejste med venner
1  Tak, IngeHornung
Anmeldt 21. august 2013

Vi boede på Dionyssos en uge i august 2013, og hotellet ligger fint i forhold til byen, nem gåafstand ned ad en stejl bakke og tæt på restauranter, supermarked m.m.

Poolmrådet er fint nok, men der var kamp om liggestolene, hvilket medførte, at gæsterne allerede inden morgenmaden gik ned og reserverede nogle stole til brug senere ved at smide deres håndklæder derpå, og så kom de igen senere.

Værelset vi havde (218) var ok i størrelsen, men balkonen vendte ud mod naboen, der havde både får og høns, hvilket var utroligt larmende. Der var 'mæh' og hanegal fra omkring kl. 05 om morgenen, hvilket ikke er sjovt mange dage i træk. Desuden var der en del larm fra hunde og katte i området, men det er nok svært at gøre noget ved :-)
Det var også irriterende, at de har valgt ikke at ligge gulvtæppe på i gangarealerne, hvilket gjorde, at der var rigtig meget larm ude fra gangen, og når man lå i sengen kunne man ikke lukke af ud til den lille gang ved badeværelset, så al larmen fra andre gæster, der ankom sent om aftenen og kom trækkende med deres kufferter på stengulvene, gik direkte ind i sengen, hvor man forsøgte at sove.

Morgenmaden var god og lækker, ret stort udvalg og smilende og venligt personale.

Rigtig dårligt og ustabilt WiFi i pool- og receptionsområdet. Det var nede flere gange dagligt, og selvom man ikke er kommet på ferie for at tjekke mails døgnet rundt, var det et irritationsmoment, at det fungerede så dårligt.

En god ting er, at der er gratis aircondition på værelserne - andre steder skal man tit betale ekstra for at få fjernebetjeningen til det.

Alt i alt en dejlig ferie på Skopelos, men næste gang vælger vi nok et andet sted pga. larmen på værelserne.

Værelsestip: Værelse 218 ligger ud til naboens gård, der har høns og får gående, hvilket larmede rigtig meget und...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: August 2013, rejste som par
Tak, OVaarhus
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Skopelos
0,4 km væk
Adrina Resort & Spa
Nr. 2 af 3 i Panormos
322 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Dionyssos? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Dionyssos

Adresse: 37003, Grækenland
Beliggenhed: Grækenland > Sporades > Skopelos
Faciliteter:
Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Roomservice Swimmingpool
Hotelstil:
Vurderet som nr. 15 ud af 23 hoteller i Skopelos
Prisområde: 348 kr.-651 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Dionyssos 3*
Antal værelser: 52
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Dionyssos. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Dionyssos Hotel Skopelos

Er dette din TripAdvisor-registrering?