Anmeldt 16. august 2011

Skønt hotel. Især poolområdet var fantastisk. Maden kunne have været bedre. Der manglede lidt variation, og der manglede noget interessant mad til børnene. Fx pizza... Det var vildt dyrt på hotellet. Fire is kostede 12-14 euro, altså omkring 100 kr. Og en sodavand 3 euro - ca. 25 kr. Alt for dyrt.
Hotellet lå lidt isoleret, så der manglede lidt liv om aftenen...

• Overnattede: august 2011, rejste med familie
Tak, Katrine A
Anmeldt 8. august 2011

Virkelige et fint hotel tæt på stranden. Poolerne ved hotellet er meget børnevenlige og alt hotellet virkelige fint. Priserne er dog ufattelige høje ! Is og drikkevarer er dyrere end hjemme i Danmark. Der findes dog en supermarkad i gå afstand som man kan købe forsyninger.

• Overnattede: august 2011, rejste med familie
1  Tak, SGIS
Anmeldt 25. juli 2011

Super super fint hotel men omkring restauranten mangler der afskærmning således børn ikke kan falde ud over en del kanter. Ligeledes ved indgang til reception.
Super tennis faciliteter :-)

1  Tak, AllanJessen
Anmeldt 25. juli 2011

Det er helt afgjort et super dejligt sted. Hotellet meget flot og velholdt. Stort dejligt værelse (vi var 3 voksne, i et superior-værelse) Stranden perfekt, men vogt jer det er dyrt at bruge liggestolene. 7Euro for 2 personer, pr dag. Man kan købe Strandpas i receptionen og spare 50%, hvis man vel og mærket SELV er lidt vaks ved havelågen. Kun ved en tilfældighed, fandt vi ud af ekstra udgiften, men det var der en fam. med to børn, der ikke gjorde... De havde de første to dage, valgt at ligge ved poolen. Intetanende om noget Strandpas. Men der fangede bordet åbenbart, de kunne derefter ikke få udstedt noget Strandpas, da de kom 2 dage for sent??? INGEN havde gjort sig den ulejlighed at informeret om denne ekstra udgift, hverken i rejsebeskrivelsen eller på Hotellet. Som jo var oplagt i forbindelse med udlev. af nøgle ved ankomsten. For dårligt og noget dyrt for denne fam.....! Omgivelserne ved Hotellet er skønne, men hurtigt at overse. Der er kanske simpelt, ingen ting i nærheden. - Gå 1 km og du kommer til en meget lille havne"by". To supermarkeder og nogle spisesteder. Hyggeligt nok, men ikke nogen by, efter vores termer. Tag evt. færgen over til fastlandet eller til Thassos hovedstad, hvis du vil handle. Om aften sad vi som regel på Hotelles dejlige Terrasse hvor man kan købe div. drinks, kaffe og is m.m ( Der var ikke rigtigt andet at fortage sig på Hotellet) Men igen var det den stor Epung der skulle op af lommen. To drinks : 17Euro...Og sådan kunne vi blive ved....! Men der var en meget smuk solnedgang!!!
Vi har helt sikkert haft en rigtig dejlig og afslappende ferie, men savnede dog lidt liv om aftenen, som nødvendigvis ikke behøvede at koste noget.

Tak, Mejse
Anmeldt 25. juli 2011

Er lige kommet hjem fra en fantastisk ferie på Thassos. Øen er absolut indbydende - både grøn og frodig, selvom der var varmt og solrigt. Havet var fantastisk - klart, med både sand og sten. Hotellet Ilio Mare reklamerer selv med at være et 5-stjernet hotel. Vi rejste med Apollo, som har det som et 4-stjernet i deres program. Vi rejste 4 familiemedlemmer sammen - forældre og to teenagepiger - og boede på et familieværelse. Det var ikke tilfredsstillende, idet værelset efter vores mening var for lille. Vi fik værelse i en bygning, hvorfra der ikke var nogen som helst udsigt var altanen. Udenfor stod nogle store træer, som dækkede enhver udsigt. Poolområdet indbød mest af alt til småbørnsfamilier, idet poolen ikke var særlig dyb. Samtidig var der al for få liggestole, som meget hurtigt var optaget. Sammenlignet med andre hoteller med samme antal af stjerner, så var udførelsen af bygninger og pool af lavere standard. Man kunne faktisk skære sig på kanterne i poolen! Prisniveauet på stedet er efter Thassosforhold meget højt, og så er der ingen gratis WiFi. Personalet på stedet var meget imødekommende og hjælpsomme. Restauranter, barer og strand er fantastiske. Mogenmads- og aftenbuffet er trods mad til så mange mennesker alsidig og lækker. Et absolut ok hotel - men ikke til hverken 4 eller 5 stjerner.

2  Tak, Guttermand