“Hyggelig og autentisk”
Anmeldelse af Leon

Leon
nr. 14 af 389 Restauranter i Sámos
Køkkener: Græsk

Lille og hyggelig restaurant på et lille fint torv, med autentisk græsk mad! Helt klart et besøg værd!

Dato for besøg: september 2020
Tak, line_lund93

Anmeldt 12. oktober 2018 fra mobile enheder

Når man besøger Samos, er man nød til at besøge Platanos der er en fin lille landsby, med den mest fantastiske udsigt på byens torv ligger en fin taverna Leon
Dejlig frokost, og fin betjening

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, emily280110
Anmeldt 21. juni 2018 fra mobile enheder

Når man kommer til Platanos, en højt beliggende landsby på Samos, på vejen mellem Karlovasi og Pirgos, finder man denne dejlige taverna.
På torvet i den lille landsby, ligger 3 tavernaer, hvoraf Leon er den ene.
Leon tilbyder dejlig ægte græsk mad, til en rimelig pris. Personalet er sødt og imødekommende. Sådan er grækerne jo .
Når man spiser her, kan det ikke undgåes at der kommer en bil forbi. Al trafik skal nemlig passere dette lille torv, men det et bare en ekstra charme.
Vi spiste her til frokost, men kunne også godt tænke os at prøve at spise her en aften. Men det må blive næste gang, vi kommer til Samos.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, AnetteT14
Anmeldt 30. maj 2017 fra mobile enheder

Denne restaurant byder på dejlige traditionelle græske retter. Personalet er her utroligt søde og imødekommende. Man føler sig nærmest som en del af familien.
En oplevelse værd, som jeg bestemt kan anbefale!

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Isabella Mirsin... V
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 21. marts 2015

Samos har nogle skjulte gastromiske perler.
Leon i Platanos er en af dem.
Vi besøgte Leon første gang i 1997, og senere flere gange.
Altid det samme: Vidunderlig hjemmelavet græsk mad.
Platanos er en lille bjerglandsby midt på Samos.
I landsbyen Pyrgos på hovedvejen fra Pythagorion til Karlovasi, kan man finde vejen, der fører op til Platanos. Det er en meget smuk vej.
Leon ligger på byens torv.
Gå ikke glip af det.

Tak, LN1946
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original

Rejsende, der kiggede på Leon, kiggede også på

Ormos Koumeikon, Sámos
Marathokampos, Sámos

Har du været i Leon? Fortæl om dine oplevelser!