“Udemærket, billigt og fantastisk udsigt”
Anmeldelse af Chris's Place

Chris's Place
nr. 11 af 1.519 Restauranter i Corfu
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

De ville ikke servere en øl til frokost, så vi kom igen om aftenen. Dårlig vej dertil, og begrænset parkeringsplads, men det glemmer du når du sidder og kigger ud over Agios Georgios bugten.

Fik øl, pastitsada, græsk salat og tzatziki og det var ok, uden at være noget særligt. Til gængæld var de hurtige og det var billigt

En træls ting - det vrimlede med hvepse

Tak, Finn J

Anmeldt 24. oktober 2020 fra mobile enheder

Fantastisk godt mad, lavet fra bunden.
Virkelig god udsigt over bugten
Et besøg værd - Sofia (ejeren) er amazing

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, NinaN1413
Anmeldt 20. juli 2019 fra mobile enheder

Besøgte Chris’s Place juli 2019.
At sidde og spise den bedste mousaka mens man har denne fantastiske udsigt, er bare ferie.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, mogensn894
Anmeldt 30. april 2018 fra mobile enheder

Lækker mad og høflig betjening i idylliske omgivelser. Flot udsigt over bugten. Helt klart et besøg værd.

Dato for besøg: april 2018
Tak, signechristiansen
Anmeldt 30. april 2018 fra mobile enheder

Fantastisk mad og udsigt. Kommer her flere gange hvert år. Ejeren Sophia er dejlig og varm kvinde. Jeg bestiller ofte noget der ikke er på menu kortet heriblandt meza. Restauranten ligger i en lille by oppe i bjergene. Bør besøges

Dato for besøg: april 2018
Tak, Marianne K

Rejsende, der kiggede på Chris's Place, kiggede også på

Har du været i Chris's Place? Fortæl om dine oplevelser!