“Hyggelig og prisgunstig”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 12. august 2020

Første middag i Parga og at vi ikke kom tilbage, skyldtes udelukkende, at vi ville prøve en ny restaurant hver aften.
Grillede peberfrugter, tzatziki og moussaka sad lige i skabet. Dertil sødt og venligt personale og en Ouzo on the house
Absolut et besøg værd
Lidt i udkanten af centrum, men en lille gåtur værd

1  Tak, carstenkiml

Anmeldt 4. juli 2019 fra mobile enheder

Vi fik seafood linguini og drunken streak. Begge retter var super lækre men især bøffen, som er tilberedt i alkohol af en art, var helt sublim. Kødet var mørt og veltilberedt. Betjeningen og stemningen helt i top. Vi fik en forret på husets regning, da vores tjener fandt ud af jeg var gravid. Rigtig god kulinarisk oplevelse. Standard priser.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, tanjaj414
Anmeldt 18. juni 2019

Var her til aftensmad og fik en dejlig sværfisk som var godt tilberedt og venligt personale husk at bestille bord da stedet er meget besøgt

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, TorbenA493
Anmeldt 6. juni 2018 fra mobile enheder

Igen i år har vi været i Parga
Brødrene på La Barca er stadig lige hyggelige og supergode til at kraveben dejlig frokost

Grillede lambchops er favoritten, men deres mixed seafood er ikke tosset

Vi kommer tilbage ( allerede på denne ferie )

Hygge

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, LasseA389
Anmeldt 5. september 2017

Maden her er helt fantastisk. Store originale portioner. Gode fiskeretter. God pris. Kan kun anbefale denne restaurant.

Dato for besøg: august 2017
2  Tak, Bente C

Rejsende, der kiggede på La Barca, kiggede også på

Parga, Preveza Region

Har du været i La Barca? Fortæl om dine oplevelser!