“Lever ikke op til de gode anmeldelser”
Anmeldelse af Hellenikon Taverna

Hellenikon Taverna
nr. 16 af 142 Restauranter i Parga
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 25. juni 2017

Vi håbede at få autentisk græsk mad men fik noget der prøvede at give sig ud for mere end det var. En kæmpe træskål med grøn salat, alt for dyr i forhold til hvad der var i. Små lammekoteletter med kedelige kartofler osv. Ikke pengene værd, l hellere spise et sted der er billigt og ikke prøver at skjule det. Tjenerne prøvede at servicere men det virkede forstyrrende at de stod og stirrede. Eneste positive var den fine gårdhave.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Bente N

Anmeldt 23. juni 2017 fra mobile enheder

God, græsk mad og opmærksom betjening - indtil vi skulle betale.
Godt alternativ til Perivoli og Sakis som stadig er vores favoritter

Dato for besøg: juni 2017
2  Tak, MetteBundgaard
Anmeldt 30. september 2016 fra mobile enheder

Fandt hurtigt frem til spisestedet takket være garmin navigator. Stedet er skjult i en lille gyde. Meget hyggelig atmosfære, og maden i top. Fik grillmix og spagetti cabonara. Begge retter veltilberedt. Tilpas portioner og der blev ikke levnet. En dejlig oplevelse.

Dato for besøg: september 2016
2  Tak, cbruunm
Anmeldt 1. september 2016 fra mobile enheder

Endelig fandt vi denne restaurant, gemt lidt inde i en blindgyde.
Bestilte bord til dagen efter og blev ikke skuffet.
Fin venlig betjening meget opmærksomme til at starte med men hurtigt blev der fyldt i restauranten og tjenerne havde meget travlt og det gik lidt ud over helhedsindtrykket.
Maden og vinen ok og bestemt et hyggeligt sted at spise.

Dato for besøg: august 2016
Tak, keld52
Anmeldt 11. juli 2015 fra mobile enheder

Skøn græsk mad i hyggelige omgivelser med et meget imødekommende og venligt personale. Derudover har de en helt fantastisk tzaziki. Eneste minus var at der var nogle retter på menukortet, som var udsolgt.

Dato for besøg: juli 2015
3  Tak, 610christianeh

Rejsende, der kiggede på Hellenikon Taverna, kiggede også på

Parga, Preveza Region

Parga, Preveza Region

Har du været i Hellenikon Taverna? Fortæl om dine oplevelser!