“Gode som babysittere :-)”
Anmeldelse af Dokos Taverna

Dokos Taverna
nr. 10 af 142 Restauranter i Parga
Køkkener: Græsk, International
Velegnet til: Store grupper, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 27. juni 2017

Kæresten og jeg skulle have en aften ude og Dokos personalet tog sig venligt af vores 4 børn imens (11-13 års alderen). To af børnenes retter fra børnemenukortet var trist og kedeligt, de to andre fine. Vi endte selv med at spise der også, og maden var rigtig god. Prisniveauet var det samme som i resten af Parga, så ikke billigere selvom det ligger lidt ude.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Dan N

Anmeldt 24. juni 2017 fra mobile enheder

Hyggelig taverna med stemning af Grækenland sød og god betjening .. fik Cæsar salat og stegt auberginer de var super lækkere ..Kommer gerne igen ..

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Annelise P
Anmeldt 13. september 2015

Kan ikke forstå alle de positive anmeldelser på denne restaurant, vi prøvede den en dag til frokost og var ikke videre begejstret.
En aften i regnvejr prøvede vi, 4 personer, den igen (tæt på hotel) ,men vi synes alle at de forskellige retter var det mest kedelige mad på hele ferien og intet hygge,det ligner en stor spisesal.
Priserne er fuldstændig som de fleste andre steder .
Kedeligt spisesteder.

Dato for besøg: september 2015
Tak, keld52
Anmeldt 19. juli 2013

Vi spiste ofte på denne restaurant i løbet af vores to uger i Parga. Den ligger ca 500 m udenfor centrum på vejen til/fra vores hotel Dracos. Maden er rigtig god og der er mange forskellige og anderledes ting på menukortet. Til alle retter vælger man selv om man vil have kartofler, ris eller pommes frites, hvor man andre steder bliver påtvunget de sædvanlige pommes frites. Betjeningen og servicen er helt i top og Don og familien er venligheden selv og ønsker kun man føler sig velkommen. Det vi den første gang bemærkede var at der ikke stod en udenfor restauranten og forsøgte at hive kunder ind. Derfor valgte vi at prøve denne restaurant, da vi bevidst undgår restauranter hvor de nærmest hiver kunderne ind fra gaden. Og dette valg har vi bestemt ikke fortrudt. Restaurant Dokos kan klart anbefales og priserne er en del lavere end restauranterne inde i centrum af Parga.

Dato for besøg: juni 2013
    • Stemning
1  Tak, 211Christina
Anmeldt 18. juli 2013

På vejen ud af Parga mod hotel Dracos ligger byens bedste og samtidig billigste restaurant Dokos. Det er ejeren og hans hustru der som de eneste serverer for gæsterne. Magen til gæstfrihed og venlighed skal man lede længe efter. Det er endvidere en af de få restauranter, der ikke forsøger at lokke kunder ind.

Dato for besøg: juni 2013
2  Tak, bjarne5500

Rejsende, der kiggede på Dokos Taverna, kiggede også på

Parga, Preveza Region

Har du været i Dokos Taverna? Fortæl om dine oplevelser!