“Fremragende”
Anmeldelse af Taverna Stefanos

Taverna Stefanos
nr. 42 af 142 Restauranter i Parga
Velegnet til: Særlige lejligheder, Store grupper, Familier med børn, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 28. august 2018

Vi spise en frokost her. Super dejlig mad til en skøn udsigt.
Betjeningen var bare i top. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: august 2018
Tak, bente-kalvehave

Anmeldt 15. september 2017 fra mobile enheder

Dejlig mad - kyllingespyd med salat og flot - fantastisk udsigt......skøn oplevelse at sidde og se solen gå ned ved Valtosstranden. Hilsen Susanne Og Ole Bruun Denmark

Dato for besøg: september 2017
Tak, Susanne B
Anmeldt 27. juni 2017

To etager med restaurant og udsigt udover Valtos Beach. Man når Stefanos efter en 10 minutters stejl gåtur op mod borgen nede fra Parga havn. Vi blev af venligt personale advaret om ventetid på grund af to selskaber, hvilket var med til at få os ned i tempo. Og så gled det hele alligevel på en rimelig tid. 2 personer og 4 børn spiste forretter og hovedretter og drak husets vin og masser af sodavand for 112 euro. Og maden smagte mega godt.

Dato for besøg: juni 2017
2  Tak, Dan N
Anmeldt 23. juni 2017 fra mobile enheder

Vi har kun fået drinks på dette smukke sted men det var mega hyggeligt og en fin lille perle.
Absolut et besøg værd!

Dato for besøg: juni 2017
2  Tak, MetteBundgaard
Anmeldt 11. juli 2015 fra mobile enheder

Personalet virker generelt uinteresserede og uimødekommende, hvilket var noget af en oplevelse da vores generelle oplevelse her i Grækenland er at personalet på restauranterne er utroligt imødekommende og serviceminded. Vi bestilte noget blandet seafood fordi vi havde hørt om de gode fisk de serverede og derfor ville prøve lidt forskelligt. Men da maden så ankom vidste tjeneren ikke hvad der rent faktisk lå på tallerkenen. Og derudover havde vi fået at vide der ville være forskellige salater til, som så viste sig udelukkende at være lidt kål. Fiskene smagte fint nok, men intet imponerende og vi har bestemt prøvet bedre fisk andre steder i Parga. Det eneste tidspunkt personalet var venlige overfor os var lige efter vi havde betalt og skulle til at lægge drikkepenge, hvilket også virkede lidt underligt og påtaget.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, 610christianeh

Rejsende, der kiggede på Taverna Stefanos, kiggede også på

Parga, Preveza Region

Parga, Preveza Region

Har du været i Taverna Stefanos? Fortæl om dine oplevelser!