“Stadig dejlig mad og god atmisfære”
Anmeldelse af TAVERNA-Ouzeri Apagkio

TAVERNA-Ouzeri Apagkio
nr. 21 af 142 Restauranter i Parga
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 28. august 2018

Vi er igen i Parga efter 3 års pause. V8 varbikke i tvivl om hvor vi ville spise, nemlig hos apagkio. Stadig dejlig hjemmelavet mad, god service og vi nyder stilheden i de små stræder, hvor maden indtages. Vi glædet os allerede til flere dejlige måltider her på vores ferie.

Tak, Marianne R

Anmeldt 15. august 2018 fra mobile enheder

Fantastisk god mad ( kan anbefale courgetteballs), meget varieret spisekortet med mange græske specialiteter. Fik en ouzo som starter på husets regning. Virkelig sød, interesseret og venlig betjening. Tzazikien er også fantastisk. Prøv det - kan absolut anbefales.

Tak, Michael M
Anmeldt 27. juni 2018 fra mobile enheder

Fantastisk velsmagende græsk mad og venlig og personlig betjening - meget uformel med vin i små glas etc.
Både forretter og hovedretter var meget delikate.

Sig endelig ja til Cougettekuglerne...

Tak, Thomas S
Anmeldt 27. juni 2018 fra mobile enheder

Lækkert krydret og fantastisk betjening. Super hyggeligt sted i lille gade. Blev anbefalet små squash kugler til forret der smagte helt fantastisk af mynte og persille. Skøn grillede rejer i hvidløgssause

Tak, Anne S
Anmeldt 16. juli 2016

Maden var rigtig god og betjeningen god og hurtig. Tzatzikien kan varmt anbefales. Restauranten er hyggeligt placeret lidt væk fra promenaden. Dog et minus at stedet, som resten af Parga, har været vant til turister i årevis, ligesom prisen er til den gode side.

Tak, Entusiast1

Rejsende, der kiggede på TAVERNA-Ouzeri Apagkio, kiggede også på

Parga, Preveza Region

Har du været i TAVERNA-Ouzeri Apagkio? Fortæl om dine oplevelser!