“Super gode drinks og god service”
Anmeldelse af Boomerang Sports Pub

Boomerang Sports Pub
nr. 5 af 1.526 Restauranter i Rhodes

Bedste strawberry daiquiri på Rhodos. Altid god stemning, god musik og god betjening. Man kan også spille beerpong og pool

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Julie L

Anmeldt 11. september 2019

Sødeste personale, hvor ejeren Angelo altid er at finde med et smil. Stambaren for alle os guider gennem sommeren 2018.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Marie R
Anmeldt 8. september 2019

Boomerang er den ultimativt bedste og hyggeligste bar på Rhodos. De serverer de bedste daquiries jeg har smagt, og så er ejerne Angelo og Camilla de rareste personer, som gør alt for at sørge for, at deres gæster har en god aften.
De har både karaoke, hvor de er super fleksible med at afspille lige præcis den sang du gerne vil synge, og så viser de en masse forskellig sport, efter ønske.
De varmeste anbefalinger herfra

Dato for besøg: august 2019
Tak, Maria J
Anmeldt 8. september 2019 fra mobile enheder

Nok den bedste bar man kan finde på Rhodos!! Fantastisk og hurtig service, festglad personale og masser af danske klassikere! Jeg kan kun varmt anbefale at tage et smut herned og få en øl eller 2

Dato for besøg: september 2019
Tak, Holmen96
Anmeldt 5. september 2019 fra mobile enheder

Uden tvivl den bedste bar i hele bargaden! Fed atmosfære, god musik (med mulighed for karaoke!!), billige priser og så er ejeren Angelo altid klar på fis og ballade Så er det jo også guide baren på øen, så i er altid sikre på at finde nogle af guiderne her, som er klar på at skubbe gang i en fest

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Mathias J

Rejsende, der kiggede på Boomerang Sports Pub, kiggede også på

Har du været i Boomerang Sports Pub? Fortæl om dine oplevelser!