Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Vio.com
Etrip
StayForLong
Expedia.com
Hotels.com
Vis 11 tilbud
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (585)
Filtrer anmeldelser
585 resultater
Medlemsvurdering
166
117
85
76
141
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
166
117
85
76
141
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 585 anmeldelser
Anmeldt d. 19. juli 2018

Uha vi vil prøve at fatte os i korthed...
Manglende rengøring ved ankomst og ingen eller kun sparsom rengøring efterfølgende. Vi fik kun skiftet håndklæder på 2.dagen. skraldespandene blev ca. tømt hver anden dag, lagnet blev aldrig skiftet, og gulvene så aldrig en kost eller klud. Vi oplevede sågar at de hang de beskidte håndklæder op igen :-(
Buffeten var så lille, uspiselig og bestemt Ikke børnevenlig. Ren service skulle man lede efter. Temperaturen på buffet lever ikke op til danske krav. All inc. er penge ud af vinduet og bør fravælges, da man fra den sparsomme morgenmad og til kl 12 selv skal købe drikkevarer i hotellets butik. Når der var åben for drikkevarer, var der oftest kun 1 bartender, hvilket skabte lange køer. Vi brugte rigtig mange penge i kiosken ( som de selv ejede) på drikkevarer og snaks. Størstedelen af vores måltider betalte vi os fra, i byens hyggelige restauranter, hvor servicen var i top.
Det positive er beliggenhed som er smuk, helt ned til vandet. Den starter med store sten/klippestykker, men ændres længere ude til sand. En solvogn koster 2.5 € på "stranden". De billeder vi ser herinde af en sandstrand er IKKE fra hotel Ilyssion.
Lindon kan nås med bus der køre hvert 20 min og koster 1,8 €. Alt internet skal betales for, selv det ved receptionen.
Vi henvendte os flere gange til hende som vi tror var ejeren ( De præsenterede sig ikke) med reklamationer bl.a pga manglende vand på værelset eller forespørgsler, men hun svarede kort og vendte os ryggen. Vi fik en fornemmelse af, at havde man først kommenteret på mangler, så fik man den kolde skulder resten af ferien.Ved afrejse sagde hun ikke engang farvel. De øvrige ansatte på hotellet virkede overbebyrdet og stresset, men prøvede at smile, på trods af mange gæsters efterhånden knap så overbærende attitude. Hele hotellet bar præg af manglende personale, både ude og inde.
Vi kommer ikke igen, og vi føler bestemt heller ikke at hotellet ønsker gæster fra Norden. Vi syntes af det er et dyrt hotel, i forhold til standarten og vi har brugt for mange penge på et dårligt koncept. Alt dette og meget mere har gjort, at vi har indgivet en klage til Solfaktor, som vi har købt rejsen igennem, så ingen andre ender i samme situation.
Mvh Heidi, Bent, Søren, Karina, Lasse og Per fra Danmark

Dato for ophold: juli 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Tak, Heidi L Z
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
IlyssionHtl, Guest Relations Manager hos Hotel Ilyssion, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2018
Google Oversæt

Dear valued guest,

thank you for your review. Your review is taken into consideration in order to become better.

Allow me to point out some information that was already on the brochure of the agency you have booked with, as well as the site.

* Linen and towels are changed 3 times a week, where on your case were every day on the floor stepped with shoes in order to be changed. When we have informed you about the frequency of linen and towels change your response was "I don't care I want to be done every day"

* You never mentioned to reception that on your arrival your room was not cleaned up to your standards and you never did afterwards.

* Maid service is carried 6 times a week, as it is also stated on the brochure/site. I am afraid maid service doesn't mean tidy up your personal belongings but to clean the room and take the rubbish out. Rubbish are taken out 7 times a week.

* Breakfast buffet is signed to be continental ( ham, cheese, butter, marmalade, bread, juice, coffee) however, at breakfast there are eggs, omelette, bacon, small sausages, tomatoes, olives, feta cheese, mushrooms, 2 kind of cheese, 3 kinds of ham, butter, honey, chocolate spread, 4 jams, yogurt, composted fruits, dries fruits, 4 different cereal, cake, biscuits, Greek delights and sweets, juices, several flavors of tea, coffee, hot chocolate, hot and cold milk and so many other things that are exceeding the continental buffet we have signed with the agencies.

* Main dish buffet's temperature is set on 90 degrees, the photo you have posted you forgot to mention that is salad buffet temperature.

* All inclusive consistency and timetable is described in detail on the brochure/site.

* I recall you visiting the shop for drinks and snacks after the end of all inclusive.

* In both pool and main bar there are the same 2 barmen working.

*The photos of the beach you have posted are after the hotel and have nothing to do with our premises.

*Wi Fi is chargeable and is also stated in the brochure/site

*The only complaint made at reception was about the water. Although you were informed on an early stage that there is a damage in the municipality of Lindos that is on the process to be fixed within an hour and your response was " I don't care, I don't have water."

* Staff is working really hard all summer long and are being polite despite the abusive behavior from few visitors.

* Unfortunately your opinion about the staff changed when they had to inform you that there were complaints from other guests about your loudness and behavior.

*We have many repeaters from Scandinavian countries that are satisfied with the family friendly staff and the service of our hotel. The 30 years experience/operation and the repeaters from all over Europe shows that.

Kind regards

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 6. september 2017

Kort afstand til alt handel, han varmt anbefales at leje mc/bil til ture. Lejlighederne er helt ok, vi opdagede desværre at sengene var meget bløde (ondt i ryggen), der er en fin pool og ellers er der ca. 600 m til badestrand

Dato for ophold: juli 2017
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, rejseglad2014
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
IlyssionHtl, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων hos Hotel Ilyssion, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. september 2017
Google Oversæt

Dear valued guest,

Thank you for your review.

We are delighted that we helped you to enjoy your holidays.

We hope to see you again in the future.

Kind regards

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 13. august 2016

Hvis man søger et hotel lidt væk fra det meget turistprægede, som ligger helt eminent i rolige omgivelser med havet lige ude foran, strand og dertil 2 gode pools og en saltvandspool - så er dette hotel et rigtig dejligt sted til prisen. Familien, der har det, er de skønneste mennesker, som lægger meget omsorg og kærlighed i deres arbejde og i hotellet, som er deres eget andet hjem.

Maden er god, gedigen græsk husmodermad - hvis du er til hamburgere og fritter, så er det nok ikke lige stedet for dig. Det er ikke 5-stjernet luksusmorgenbuffet, det er klart, når man vælger et tre-stjernet hotel. Men hotellet har sin egen køkkenhave og krydderurtebede, og personalet spiser selv maden med glæde og stolthed, og den smager fortrinligt.

Vær imødekommende. Vær høflig. Vær åben over for den græske kultur. Så er det et herligt og hjertevarmt sted, hvor hotellets personale og familie elsker børn og vil gøre alt for, at dit ophold bliver godt.

Der går bus lige uden for døren, og hotellet ligger tæt på den smukke by Lindos.

Dato for ophold: august 2016
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Tine S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 7. maj 2019 fra mobile enheder

Dato for ophold: juli 2018
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
IlyssionHtl, Guest Relations Manager hos Hotel Ilyssion, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juli 2019
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 13. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
IlyssionHtl, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες hos Hotel Ilyssion, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser