“Super service”

nr. 189 af 1.578 Restauranter i Rhodes
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 9. august 2021

Hvis man har et ønske om god hjemmelavet mad tilberedt stort set fra bunden, til en fornuftig pris, så er det her stedet man skal besøge. Ud over god mad, får man også en meget venlig og bestemt service.
Ønsker ud over det skrevne i menukortet er også muligt.

Tak, Jan L

Anmeldt 18. maj 2021

Bedste restaurant på Rhodos, lækkert mad, dejlig betjening, glæder mig til at komme igen. Lækker meze.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, birthebenteh
Anmeldt 6. oktober 2020

Andreas og kone laver al mad fra "bunden". Samtidig altid særdeles rent og altid god stil mht. Behavour

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, ChristianCopenhagen
Anmeldt 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Hyggelig lille taverna.
Lækker mad. Det bedste vi har fået.
Kommer der helt sikkert igen.
Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, BirgitteM
Anmeldt 24. september 2019

Herligt sted, god service, god mad, billigt i forhold til andre steder. Chicken Souvlaki kan varmt anbefales.
Denne frokost er det billigste hidtil hernede og slår langt de fleste af vores måltider om aftenen ( den gamle bydel)

Dato for besøg: september 2019
Tak, KongKasper

Rejsende, der kiggede på Oasis Andreas, kiggede også på

Har du været i Oasis Andreas? Fortæl om dine oplevelser!