Google
27 anmeldelser
fra 131,28 $
fra 420,77 $
Anmeldt d. 19. juli 2021

rigtig flot strand, liggestole fra 10 euro og gode beach barer. Lækkert klart vand og revler så man kan komme relativt langt ud samtidig med man kan bunde. Stort plus med "ninja warrior" badeland ud fra standen - 10 euro for 1 time.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, ANLarsen
Anmeldt d. 11. oktober 2020 fra mobile enheder

Denne strand er uden tvivl den bedste på Rhodos, og børne venlig da det kun lige er de først 2 meter der indeholder sten, så snart man er forbi dem, er det sandbund.

Dato for oplevelse: oktober 2020
1  Tak, H2056STmichaels
Anmeldt d. 16. september 2020 fra mobile enheder

Den bedste strand på Rhodos. Den får kun 4 stjerner fordi jeg synes at 5€ for en strand stol er lige i overkanten.

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, DKMRW
Anmeldt d. 14. september 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækker og anbefalelsesværdig strand.
Super lækker børne venlig sandstrand med klart vand. Man kan gå langt ud før vandet er dybt, så kan anbefales til børn også.
Der er flere vand sports udlejningssteder hvis man ønsker dette.
Stranden er lang og bred og der er rigeligt med plads - også p-plads.
Vi gav 10€ for to sol senge og en parasol for en dag.

Dato for oplevelse: september 2020
2  Tak, KAmmentorp1974
Anmeldt d. 28. august 2020

Tsambika strand er den bedste sandstrand på hele Rhodos, efter min mening. Her er masser af plads. En strand med fuldstændig afslapning og det skønneste hav. Ingen klipper at svømme ind i, og vandet er klart og lækkert.
Vil du sidde og få en frokost med tæerne plantet i sandet, er dette muligt hos en af de små caféer der ligger derude.
Vi var på stranden en hel dag, og vi elskede det.
Helt klart de bedste anbefalinger herfra.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Heidifj