“Helt sikkert et besøg værd!”
Anmeldelse af Greek Stories

Greek Stories
nr. 4 af 1.522 Restauranter i Rhodes
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Helt sikkert et besøg værd! Rigtig dejlig mad, god betjening og fair priser. Flot indretning og gode toiletter. Ligger i den nye bydel.

Tak, jonasm72

Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Super lækkert og utrolig autentisk mad i moderne omgivelser. Servicen var i top og super opmærksomme. Priserne var sat meget rimelige efter kvaliteten på maden og oplevelsen.

Tak, B603EQmaries
Anmeldt 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Greek Stories er uden tvivl et besøg værd hvis du befinder dig på Rhodos! Maden var udsøgt og restauranten er rigtig smuk! Vi endte med at spise der 3 gange på en uge, da ingen af de andre steder målte sig med Greek stories! 5 stjerner herfra

1  Tak, molly221099
Anmeldt 18. oktober 2019 fra mobile enheder

Der er en verdensklasse restaurant og bestemt et besøg værd. Personalet er virkelig søde og der er ikke en finger at sætte på maden. Vi bestille både forret, hovedret, dessert og vin og kom kun af med lidt under 200 kr per person.

Tak, C5794HRrosag
Anmeldt 8. oktober 2019

Rigtig dejlig mad, og super service. Jeg fik kylling med pesto, og det smagte godt. Hyggelig atmosfære

1  Tak, AlberteB18

Rejsende, der kiggede på Greek Stories, kiggede også på

Har du været i Greek Stories? Fortæl om dine oplevelser!