Anmeldt 24. juli 2015 fra mobile enheder

Ligger tæt på havnen og stranden, og deres morgenmad buffet er ok, ellers må man sige at stedet trænger grusomt til en ordentlig gang opdatering, rengøring og maling . Har sikkert været 4 stjernet engang men det er nogle år siden, jeg vil sige at det kniber med at nå 3

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
1  Tak, Leif K
Anmeldt 3. september 2014

Hvis du ønsker et hyggeligt, personligt og ikke for stort hotel få minutters gang fra den gamle bydel er dette et rigtig godt valg. Hvis du også ønsker et hotel uden særlig mange børnefamilier (ingen børnepool) og dermed med fred og ro samt super lækker morgenbuffet i lille gårdhave, skal du også vælge hotellet her, som i øvrigt er rent og pænt med høfligt og meget sødt personale med højt serviceniveau. Et kæmpe plus er en helt fantastisk tagterrasse med lille, men perfekt pool med panoramaudsigt over hele byen og hyggelig bar.

• Overnattede: august 2014, rejste med familie
1  Tak, Dorte M
Anmeldt 19. august 2012

Vi er netop hjemvendt efter en uge på Achillion. Det er er udmærket hotel, som ligger centralt placeret, tæt på strand, butikker og spisesteder. Vores badeværelse var meget lille, men vi klarede os, da det kun var en uge vi var der. Værelset var noget slidt, og lidt snusket i kanterne. Vi fik skiftet sengetøj et par gange i løbet af ferien, men det er også det mest positive der er at sige om rengøringen. Gulvet blev ikke fejet en eneste gang i løbet af hele ugen. Jeg er langhåret, og fæller en del, så gulvet var fyldt med hår og sand!! Jeg måtte selv gøre håndvasken ren, og vi måtte i receptionen for at bede om toiletpapir. Morgenmadsbuffeten er rigtig god, hvis ikke man kan finde noget her, som man kan lide, så er man kræsen. Der er alt hvad der hører til en kontinental morgenmad, og desuden 3 slags æg, stegte grøntsager, pølser, bacon, frisk frugt og kager. Ud over morgenmaden, er udvalget af mad på hotellet MEGET begrænset; Toast, pizza eller en græsk salat er hvad man kan bestille i poolbaren.
Vi fik en fin service i receptionen. Vi skulle flyve hjem sent, og da alle værelser var booket, kunne vi ikke købe nogle ekstra timer på værelset. Vi fik derfor opbevaret vores bagage, og stillet toilet/badefaciliteter til rådighed.
Vi havde en god uge, men rengøringsstandarden trækker altså virkelig ned!!!

• Overnattede: august 2012, rejste som par
2  Tak, Klaris84
Anmeldt 11. august 2012

Gennemsnitligt og slidt hotel, men med en god central beliggenhed i forhold til strand og by. Rengøring af værelse under al kritik, toiletpapir er selvhenter i receptionen. Aircondition larmer. Super morgenmadsbuffet. Undgå værelse 202, hvor udsigten er tilgroet af et træ.

• Overnattede: august 2012, rejste med familie
2  Tak, P H
Anmeldt 3. juli 2012

Netop kommet hjem fra en uge på Achillion hotel på Kreta. Super hotel: go' beliggenhed, morgenmad, værelser, service, internet, pool mv. Kan helt klar anbefale dette hotel til par uden børn (der er ikke en børnepool).
Hotellet ligger få min. fra skøn sandstrand og få min. til den gamlebydel. Morgenmadsbuffeten var stor - flere forskellige slags brød, ost, frugt samt æg, pøler, bacon mv. Værelserne var pæne, rene med en dejlig stor balkon. Poolen var på taget med den mest fantastiske udsigt!

• Overnattede: juni 2012, rejste som par
1  Tak, Gittee K