“RIGTIG søde mennesker men røvsyg mad”
Anmeldelse af Castelo Rethymno

Castelo Rethymno
nr. 36 af 434 Restauranter i Rethymnon
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016

Hyggelig restaurant, enormt søde tjenere MEN mega ligegyldig mad.

Apollo har anbefalet stedet, hvilket vi ikke fatter en meter af, da maden ikke kunne være mere ligegyldig, det var ikke appetitligt anrettet og det smagte ligegyldigt.

Den eneste grund til at man skal besøge dette sted, er for at blive godt behandlet af de søde ansatte men snup bare noget at drikke også find et andet sted at spise jeres middag.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, emiliel0uise

Anmeldt 8. maj 2016 fra mobile enheder

Atmosfære osv skøn mad sublim service en diamant gemt i Rhetymnos små gader, jeg skal klart afsted en gang eller to mere inden jeg tager hjem

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Betina V
Anmeldt 14. januar 2016

Mega hyggeligt sted , lækker mad , denne type af steder findes der en del af i den gamle bydel , betjeningen plejer at være god som regl ligger de ikke lige ud til de store åbne pladser men , ligger lidt gemte inde i de gamle bygninger.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, arne2016
Anmeldt 22. oktober 2015 fra mobile enheder

Kan klart anbefale dette sted hvis man vil have lidt finere mad til fornuftige priser og rigtig rart personale.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Anja P
Anmeldt 20. juli 2015

Set med charterøjne, er der her tale om en rigtig restaurant som ikke har billeder af deres mad langs hovedgaden, men et flot menukort og lækker mad. Jeg har besøgt stedetbåde i 2013 og 2015 og er særdeles tilfreds begge gange. Gårdhaven er hyggelig og giver stedet en særlig stemning.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, thomash799

Rejsende, der kiggede på Castelo Rethymno, kiggede også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture
Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du været i Castelo Rethymno? Fortæl om dine oplevelser!