“Luksus mad”
Anmeldelse af Le Dome

Le Dome
nr. 56 af 442 Restauranter i Rethymnon
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 12. august 2021

Luksus mad og god service. Tjenerne oddser på dansk fodbold:)
Deres gyros pita med kylling var fremragende og har hørt at deres lemon ice tea er den varmeste i branchen

Tak, dr_dingleberry69

Anmeldt 4. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig strandrestaurant med meget hyggelig betjening og helt fin Pizza til min datter, lækker lækker salat til mig og lækkert hvidløgsbrød med ost til os begge…
Kan sagtens besøges igen☝☀️

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 93clauss
Anmeldt 28. august 2020 fra mobile enheder

Lækker mad og virkelig god service. Vi følte os meget velkomne, uden at de Shanghaiede os.
Vi sad fint helt ud til vejen.
Vi startede med bruschetta. En af de bedste vi har fået. Derefter spaghetti carbonara. Mums det var godt, men portion for stor til os.

2  Tak, MikaelconsultIng
Anmeldt 2. august 2019 fra mobile enheder

Lækker mad...prisvenligt. Vi elskede salaten. Særligt den græske. Meget store portioner. Kort ventetid. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, susanneh201
Anmeldt 6. maj 2019 fra mobile enheder

God mad, gode priser og helt igennem behageligt personale!
Godt udvalg på menukortet! Hyggelig stemning!

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 431jannickm

Rejsende, der kiggede på Le Dome, kiggede også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du været i Le Dome? Fortæl om dine oplevelser!