Google
fra 73,65 $
fra 188,36 $
fra 780,18 $
Anmeldt d. 4. august 2020

Der var meget turistet når man lige kommer fra stille Platanias...
Vil mega gerne tilbage og opleve byen rigtigt , var kun på besøg en dag ...
Nok et af vores næste rejser ....

Tak, 204anetted
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk sted blot at gå rundt, se på de små butikker og huse, og evt nyde en bid mad, en crepe (som vi fik) eller tår at drikke på de mange små tavernaer. Kombinerer det med at se nogle af de andre ting der er i gå afstand.

Tak, torbenb73
Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Rethymnon er et hyggeligt sted at gå rundt i om aftenen med de mange smalle gader og små butikker samt restauranter/barer.
Den gamle bydel er charmerende både oppe ved borgen og nede ved havnen - men de bedste spisesteder er inde i den gamle bydel - dog IKKE nede ved havnen.

1  Tak, Anders_Dalgaard
Anmeldt d. 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Meget hyggeligt by, mange butikker for det meste baseret til turisme.
Man kan nemt går op til borgen.
Mange hyggelige kroge.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, belindadh84
Anmeldt d. 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Sæt tid af til at slentre rundt nogle timer her. De små smalle krogede gader er simpelthen så hyggelige og charmerende.
Der er rigeligt at tage fat på: smukt dekorerede restauranter, souvenir og små butikker med alt hvad hjertet begærer.
Havnen er super hyggelig med et smukt fyrtårn

Dato for oplevelse: oktober 2019
1  Tak, 343tinam