“Rigtig god mad 👍”

Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtig god mad
med et meget Venlig personale og rigtig fornuftig priser hvor alle kan være med
Vil Helt klart anbefale dette sted til andre

Tak, Lijj24

Anmeldt 23. oktober 2019

Man føler sig virkelig velkommen. Intet problem for “lidt småt spisende” gæster at dele 2 forretter og 1 hovedret. Lækker mad og god atmosfære. Den bedste restaurant vi besøgte i Rethymnon.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Charlotte K
Anmeldt 14. juli 2019

Ved ankomst 20:45 fuldt optaget, men istedet for at afvise, blev vi bænket med et par menukort udenfor.
VI ventede under 10 minutter, super service
Vi fik lidt startere og efterfølgende kæmperejer i risotto og i citron sovs
Vi bad om at ændre citron til hvidløgssovs og selv følgelig kunne det lade sig gøre! Super fleksibilitet
Servicen var rigtig god og omhyggeligt , så også i top
Egentlig burde vi give 5 i vurdering , men manglende fjernelse af tarmen på rejerne trækker ned.
Der er også meget travlt, så lidt acceptabelt ventetid påregnes
Vi vil gerne anbefale

Dato for besøg: juli 2019
Tak, TorbenO
Anmeldt 11. juli 2019 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant , god og høflig, næsten for meget, betjening. Pris og kvalitet hænge fint sammen. Fik lam og den var perfekt, datteren fik kylling, lige tør nok.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, HolgerR159
Anmeldt 20. oktober 2018

Vi fik rigtig god mad, til en yderst fornuftig pris. Selv husets rødvin i halv liter var god.
Betjeningen var god, men maden kom måske lidt for hurtigt efter hinanden.
Alt i alt, en god oplrvelse.
Mvh Jan

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, janhoerdum

Rejsende, der kiggede på La Boheme, kiggede også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du været i La Boheme? Fortæl om dine oplevelser!