8 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline232 $
eDreams220 $
Agoda.com232 $
Hotels.com
Travelocity
Anmeldt d. 31. oktober 2015

Skønt hotel beliggende lige ved stranden. Personalet meget flinke og hjælpsomme. Rengøringen helt i top. Dejligt pool-område og fin sandstrand. Det eneste minus var at nogle værelser havde en dårlig beliggenhed med balkon lige ud til en mur.

Dato for ophold: oktober 2015
Tak, Lone S
Anmeldt d. 28. september 2015

Så fint et sted, unik betjening, beliggenhed og maden er så vidunderlig. Jeg kan anbefale dette skønne charmerende sted, intimt i forhold til store hoteller.❤️
Stedet har sin egen swimmingpool, og fantastisk strand, 20 m fra hotellet, når man trænger til byliv, er der en god gåtur på 1/2 time til centrum, hvor der er masser af fiskerestauranter.

Værelsestip: Værelse 304 ligger i skygge, med et lille citrontræ udenfor altanen, her er stille, og her nydes en drink efter strandtur.
Dato for ophold: september 2015
Tak, lisbeth g
Anmeldt d. 9. oktober 2014

Det er et meget hyggeligt hotel som ligger tæt på stranden. Der var kun Wifi i receptions området og ikke på hotellet. Vi havde en helt fantastisk udsigt fra vores værelse af, og solnedgangen var så smuk.

Dato for ophold: juni 2014
Tak, Simonekgreen
Anmeldt d. 6. november 2013

tæt på stranden og i rimelig afstand til byen. Gode værelser og pool område. God morgenmad med det hele. græsk aften var super. wifi gratis. karoke drop det. hyggeligt bar/snak område. fitness område megadårligt også koster det penge.

Værelsestip: vælg oppe.
Dato for ophold: august 2013
1  Tak, digital61
Anmeldt d. 18. september 2013

Besøgte hotellet aug/sep , i alt 6 personer .Havde allerede bestilt 3 dobbeltværelser i januar på dette 4 stjernet hotel, som vi havde læst meget godt om og set fine billeder, MEN hold da op ,hvor blev vi skuffet.
Hotellet ligger rigtig godt og ser fint ud ved første øjekast, men der er en bagside af medaljen.
Ankom og så var kun 2 af vores værelser klar,det 3.værelse var først klar dagen efter, men vi kunne få et andet værelse den første nat, dvs. vi kunne ikke pakke ud og synes vi spildte den første feriedag og senere viste det sig at "låneværelse" lå meget bedre end det vi fik efterfølgende.
Alle 3 værelser havde ualmindelig trist kedelig beliggendehed og det var overhovedet ikke noget af det vi havde set på billeder.De vendte mod syd og pga.varmt vejr 40gr. og ingen overdækning , kunne vi overhovedet ikke være på dem ,før kl. 22 om aftenen ÆV. +toiletlugt fra genbohuset 5 m.væk.
Morgenmaden var hver dag plaget ualmindeligt meget af millioner af små fugtfluer, så det var helt sort nogle dage og osten så ud som om det havde ligget der flere dage.
Baren om aftenen havde pæne møbler og god udsigt ,men sjældent nogen gæster,måske pga. langsom betjening og dyre kedelig drinks.
Rengøring ok, bortset fra tidspunktet af den, hver dag kom de ml.klokken 1530 og 17, surt.
Lille fitness rum i kælder med bordtennis bord, som blev låst af pga. klg. fra folk over støj da de ville sove ved 17 -18 tiden.
Dette er et hotel der gerne vil se fint ud og er glade for alle deres diplomer på receptions disk, men er meget upersonligt og lever ikke op til deres 4 stjerner.En mandlig tjener var dog hver dag SMILENDE og i fint humør, eneste lyspunkt.
Kedelig ferieoplevelse.

Dato for ophold: september 2013