“Ferietur”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Theartemis Palace Hotel
Vurderet som nr. 11 ud af 177 hoteller i Rethymnon
Anmeldt 31. oktober 2016

Vi havde behov for afslapning. Vi fandt denne rejse. Hotellet er stort, gode værelser, virker på forskellige steder noget nedslidt. Maden er helt i orden, dog skal der ventes på drikkevarer. Maden er varierende. Personalet er ok. Der er meget hurtig hjælp fra deres side, hvis der er behov her for. Vi var her den sidste uge, hvor der var rejse hertil og det bar det prag af. Meget var nedlukket og trist. Det virkede lidt som en spøgelsesby.
Alt i alt kan dette hotel, efter min oplevelse og mening anbefales. Jeg / vi kunne finde på at tage hertil igen.

Overnattede: Oktober 2016, rejste som par
Tak, Bjørn D

Anmeldt 16. oktober 2016

Havde bestil 3 værelser side-by-side, men da vi ankom havde vi fået 2 værelser med et par værelser imellem samt 1 værelse ovre på en anden gang! Irriterende når man rejser med en, der er dårligt gående. Vi havde både bedt om det hos rejsebureauet og skrevet mail til hotellet et par uger før ankomst. Og der lød meldingen fra hotellet at de ville gøre alt, hvad de kunne for at vi kunne få værelser ved siden af hinanden. Og det burde faktisk heller ikke være så svært når man tænker på hvor stort hotellet er! Værelserne var fine. Badeværelserne glimrende. Vi havde bestilt all inclusive - og maden er faktisk rigtig, rigtig god. Der er i hvert fald altid noget man kan lide! Man kan leje pool-håndklæder. Den store pool er alt, alt for varm! Vi rejste i juni måned og poolen var over 30 grader varm! Man følte det som om man gik i karbad! Det var bare ikke i orden! Heldigvis har de en lille pool ovre ved den anden hotel-afdeling, og den pool var dejlig kølig så man kunne blive kølet af. Der er ikke pladser nok ved den store pool.

• Overnattede: Juni 2016, rejste med familie
Tak, Marianne C
Anmeldt 14. august 2016 fra mobile enheder

Et rigtig godt hotel med god service, godt mad, gode faciliteter og god underholdning. Specielt spateamet for en god oplevelse. Tjenerne angelika og salios for rigtig god betjening og nærhed. Poolboy for altid at være behjælpelig. Et sted jeg vil tage hen igen!

Overnattede: August 2016, rejste med familie
Tak, Louise J
Anmeldt 21. juli 2016

Jeg var på hotellet 1 uge i juni. Vi var 4 voksne og et barn, vi havde hjemmefra søgt at få 3 værelser tæt på hinanden. Da vi ankom lå vores værelser ikke tæt på hinanden, så vi gik i receptionen, og her fik vi go hjælp, og dagen efter kunne in datter og jeg, flytte ind på en værelse mellem de to andre, det var SÅ go service :)
Maden var go til mig, jeg sys at der var noget jeg kunne li hver dag, så det var dejligt, og personalet var søde og venlige :)
Poolen ved hotellet var ganske fin, men HOLDA OP den var varm. Ja vi var der slut juni, men jeg vil gætte på at den var 32 grader, det var slet ikke fedt. Vi valgte derfor hver dag at gå over til det anex der hører til, og bade der. Her var også en lille bar, og her var der et skønt personale :) vi fik de BEDSTE frappe med is nam nam nam :)
Hotellet ligger dejligt centralt, uden at ligge midt i en masse mylder, så der tog jeg gerne hen igen.
Der er rigtige dyner på hotellet, det var skønt, det var dog varmt, så vi lagde os på dynerne, da sengene var hårde :)

• Overnattede: Juni 2016, rejste med familie
Tak, christinatimm1973
Anmeldt 9. juli 2014

Ud fra hvad vi havde læst hos falk lauritsen og på hotellets hjemmeside, havde vi nok sat næsen op efter noget andet

Vi havde tilkøbt Superiorværelser: Flotte, luksuriøse værelser med pooludsigt.
Værelset og badeværelset var flot, men med minusser.

Brusekabinen var ca. 60 cm. I bredden og så havde man opsat sæbeholder som gjorde at der ikke var meget plads at stå på.

Sengene var MEGET hårde, vi endte med at bruge de dyner der lå i skabet som "top madrasser"

Pooludsigt - tja man kunne se et lille hjørne af poolen fra det værelse vi havde, men det blev opvejet af at vi havde udsigt ned mod stranden

Stort plus var at der dagligt blev sat 1/2 l. Kildevand på flaske/person på værelset, og den dag vi kom var der en flot velkomstkurv.

Vi havde all inkl. Og her vandt hotellet i forhold til hvad vi har prøvet før, vi nåede ikke at blive trætte af maden.

Men derimod var personalet meget sløve til at komme med drikkelse, og det var ikke helt velset at man selv gik op og spurgte efter drikkevarer.

Vær opmærksom på at selv om det er en buffetrestaurant, så skal men vente på at man går anvist plads.

Udvalget af drinks til all inkl. Var ikke stor men ok

Der er MEGET få solstole i forhold til hvor stort hotellet er, og de blev reserveret allerede ved 6:30 tiden, så vil man være sikker på en plads så er det tidlig op.

Poolen var stor og dyb, var på det dybeste sted 2.90 og det laveste sted 1.50 så ikke særlig børnevenligt for små børn. Vandet var forholdsvis varmt (næsten for varmt når lufttemp. Siger mellem 30-40 grader). Men syntes poolområdet fungerede fint og der var forholdsvis roligt

Underholdning på hotellet var mindre god - fitness rummet slidt

Hotellet lå godt i forhold til stranden, og i gå afstand til shoppingmuligheder og den gamle bydel.

Syntes ikke som andre at serviceniveauet var i top på hotellet, personalet virkede stresset og slet ikke gearet til at der kom mange mennesker ind og skulle ind og spise på samme tid når de åbnede restauranten, så har man mulighed for at vente med at spise, så lad være med at gå der ned lige når de åbner hor dørerne.

Jeg vil ikke umiddelbart anbefale hotellet hvis man rejser med små børn

Men alt i alt har vi haft en god ferie med en masse sol og varme

• Overnattede: Juni 2014, rejste med familie
Tak, Karina F
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Rethymnon
0,4 km væk
Casa Vitae Hotel
Nr. 3 af 177 i Rethymnon
618 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Theartemis Palace Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Theartemis Palace Hotel

Adresse: Markou Portaliou 26, Rethymnon, Kreta 741 00, Grækenland
Beliggenhed: Grækenland > Kreta > Rethymnon Prefecture > Rethymnon
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Restaurant Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 9 luksushotel i Rethymnon
Nr. 17 familiehotel i Rethymnon
Nr. 25 romantisk hotel i Rethymnon
Prisområde: 598 kr.-2.386 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Theartemis Palace Hotel 4*
Antal værelser: 245
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Theartemis Palace Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Theartemis Palace Rethymnon

Er dette din TripAdvisor-registrering?