“Mega hyggelig restaurant”

Køkkener: Græsk
Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016

Rigtig hyggeligt sted, søde ansatte, dog var de måske liiiige obs nok. Hver gang vi havdet fået serveret noget mad, kom de allesammen med jævne mellemrum og spurgte ind til maden. En kunne havde nøjes med at spørge os.

Maden var generel god. Desværre var der en del niveau forskel på hvilke retter man bestiller (altså hvor godt er tingene smagt til) Vi fik blandet andet en lakseret som var mega ligegyldig og ikke smagte af det store også fik vi en Sea bass fiskeret som var helt igennem fantastisk.

Vi vil helt sikkert prøve stedet igen også bare håbe på, at de retter vi beslutter os for er dem som er ordenligt smag til.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, emiliel0uise

Anmeldt 15. juni 2016 fra mobile enheder

Vi startede ud med at dele en blandet platte af lokale specialiteter hvilket var lidt dyrt men klart pengene værd, til hovedret fik vi begge en på alle måder lækker lammestuvning der klart kan anbefales.
Personalet var imødekommende og serviceminded og selvom vi er et ungt par følte vi os ikke tilsidesatte pga. de lokale eller mere pengestærke selskaber vi sad iblandt.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Mikkel R
Anmeldt 22. oktober 2015

Vi havde fåe restauranten anbefalet af en lokal og vi fik utrolig dejlig mad, originalt og yderst velsmagende.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Vibeke S
Anmeldt 24. juni 2015

Meget hyggelig og velbesøgt restaurant hvor vi måtte vente en kort tid inden der blev et bord ledig.

Personalet er søde og venlige men virker ikke til at være professionelt uddannede.

Maden er OK men ikke anderledes end den fås mange andre steder.

I og over restauranten færdes et par håndfulde katte der synes hjemmevante. Under vort besøg "besørgede" en af dem ved et nabobord hvorfra gæsterne dog hurtigt blev anvist et andet bord og efterladenskaberne hurtigt fjernet af personalet med "kost og spand".

Et meget hyggeligt sted der, alt taget i betragtning, findes bedre i byen.

Dato for besøg: maj 2015
Tak, KjeldDenmark
Anmeldt 10. november 2014

En rigtig dejlig restauranthave udsmykket med alverdens gamle værktøjer og meget andet - og centreret omkring brønden (heraf restaurantens navn!!). God betjening og fin kvalitet på maden. Her kommer mange af de vilde katte - og de får lov; bl.a. kan de drikke ved brønden. Det går ikke herhjemme - men vi følte os ikke det mindste generet.

Dato for besøg: oktober 2014
    • Stemning
Tak, SteenJA

Rejsende, der kiggede på To Pigadi, kiggede også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du været i To Pigadi? Fortæl om dine oplevelser!