“Bedste meze”

Nyn & Aei
nr. 19 af 431 Restauranter i Rethymnon
Køkkener: Græsk
Anmeldt 27. august 2020 fra mobile enheder

Vi var der også for et år siden og fik også denne gang deres meze. Uovertruffet. Og til meget få penge. Kvaliteten i top.

Tak, MikaelconsultIng

Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig familie restaurant, med super god betjening. Vi fik 8 forskellige små lokale retter, alt sammen super godt og meget billigt. Bestemt et besøg værd

Tak, clausa14
Anmeldt 5. november 2019

Vi spiste de små mezzes plus en moussaka. Det var rørende billigt Ca 27 euro for 3 Pers. Inkl. Drikkelse. Maden var lækker og hjemmelavet og da jeg er lactoseintolerant blev der uden problemer byttet ud på nogle retter, så jeg kunne spise de fleste.Virkelig velsmagende kylling, tzatiki, moussaka, osv. I Hyggelig stemning, at sidde udenfor i en hyggelig gade er dejligt. En varm anbefaling. Man skal generelt vænne sig til på Kreta at der er rygning flere steder. Folk tænder gerne en cigaret mens nabobordet spiser. Dette er ikke restaurantens skyld, men vel mere et spørgsmål om forskelle på kultur.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Pan N
Anmeldt 22. august 2019 fra mobile enheder

Lidt små, men lækre autentiske græske retter. Sød og venlig betjening. Hyggelig gade. Intet at sætte en finger på. :)

Dato for besøg: august 2019
Tak, NFB88
Anmeldt 15. juli 2019 fra mobile enheder

Det er et super hyggeligt sted, som virkelig er autentisk, med et lokalt ærlig køkken. Værtinden anbefale ekstra retter, og de er super fine.
Vel til lavet mad, fra bunden.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Nassman50

Rejsende, der kiggede på Nyn & Aei, kiggede også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du været i Nyn & Aei? Fortæl om dine oplevelser!