“Kan absolut anbefales”

Sympligades
nr. 29 af 431 Restauranter i Rethymnon
Køkkener: Græsk
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Meget lækker mad, super sød betjening og gode priser:)
Har spist her gentagende gange på denne tur og vi kommer helt sikkert igen.

Tak, 123lines

Anmeldt 5. november 2019

Vi spiste en lørdag aften, og der var godt fuldt med unge kvinder der var i byen. De hyggede og havde det godt. Vi undrede os over at vi ikke så nogle unge mænd, men måske kan de græske kvinder det meste selv. Maden var virkelig lækkert og rigelig, jeg fik dejlig lammekotelleter, min mand en gryderet og min datter noget kylling. Dejlig mad og god betjening. Vi spiste ude og inde på restauranten spillede et godt orkester, det lød rigtig godt. Dog spillede de andre nabo restauranter også høj musik, så vores bord var et interessant mix af græsk folkemusik og dj mix.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, Pan N
Anmeldt 22. august 2019 fra mobile enheder

Græsk moderne sted med en moderne indretning. Retterne med deres eget tvist og servering. Man fik en lækker lille apetizer og en lille dessert on the house. Maden virkelig lækker men ikke helt oppe og ringe på en 5’er

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, NFB88
Anmeldt 18. juli 2019 fra mobile enheder

Vi fandt dette sted lidt nede af gaden, og vi fortrød ikke at vi gik derind.
Betjeningen er super flinke og serviceniveauet i top.
Det er et af de bedste måltider vi har fået på Kreta, og vi kommer der gerne igen.
Ærlig god mad.
Syntes I skal give det en chance, ved at gå forbi alle de andre

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Nassman50
Anmeldt 11. juli 2019 fra mobile enheder

Vi anvendte igen TripAdvisor som vor guide. Kort fortalt så var betjeningen sød og smilende , maden rigtig god men øllen var ikke skænket ordentlig op og deraf flad og alt for megen skum. Det burde man kunne lære.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, MortenPeterDenmark

Rejsende, der kiggede på Sympligades, kiggede også på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du været i Sympligades? Fortæl om dine oplevelser!