“Familie middag ”

Amalias Kitchen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 14. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig god mad, til en absolut fair pris. Med en godt service. Friske råvare, mørt og perfekt kød og hjemmelavet hygge.
Ps prøv burgeren, fajita og alt det andet.

Tak, daniel p

Anmeldt 14. juli 2018 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale dette sted.
Supper lækkert mad til rimelige priser. Service helt i top.
Mine drenge og jeg var ellevilde

Tak, BenteSK
Anmeldt 17. august 2017 fra mobile enheder

Fantastisk mad og servicen var i top. Gode glutenfrie muligheder. Kan varmt anbefales til alle der besøger Heraklion!

Tak, Kvkonig
Anmeldt 5. august 2017

Rigtig dejlig mad og super service. Grækenlands bedste tzatziki.. Vi spiste for 560 kr 4 personer med drikkelse og forret. Kan virkelig anbefaldes. Ligger dejligt lidt væk fra hovedgad..

Tak, andersogida
Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk sted god service og rigtigt god mad.
Texas FOOD kombi med græsk

Hyggeligt sted helt sikkert et godt frokost sted

Tak, Kenneth L

Rejsende, der kiggede på Amalias Kitchen, kiggede også på

Heraklion, Heraklion Prefecture

Har du været i Amalias Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!