“Virkelig fremragende mad”

Amalias Kitchen
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. august 2017

Rigtig dejlig mad og super service. Grækenlands bedste tzatziki.. Vi spiste for 560 kr 4 personer med drikkelse og forret. Kan virkelig anbefaldes. Ligger dejligt lidt væk fra hovedgad..

Tak, andersogida

Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk sted god service og rigtigt god mad.
Texas FOOD kombi med græsk

Hyggeligt sted helt sikkert et godt frokost sted

Tak, Kenneth L
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 13. juli 2017 fra mobile enheder

Super god service, lækker mad til billige penge. Indbydende og rolig restaurant. Anbefaler at vælge en forret, da de er mættende og lækre.

Tak, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 27. juni 2017 fra mobile enheder

Fantastisk mad og service. Tjeneren var rigtig smilende og venlig. Han anbefalede en forret med tre forskellige dip og brød, hvilket smagte rigtig godt. Vi bestilte en 700 g steak og noget ris og pommes til. Prisen for sådan en steak var 20 euro og alle pengene værd.

Tak, Vivi T
Anmeldt 7. november 2016 fra mobile enheder

Du skal regne med at skulle af med en masse drikkepenge ;-) God service og god mad til billige penge

Tak, Julie F

Rejsende, der kiggede på Amalias Kitchen, kiggede også på

Heraklion, Heraklion Prefecture

Har du været i Amalias Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!